Gå til innhold

Problemer med Colin 4

Anbefalte innlegg

Hei....

Jeg bruker et Thrustmaster F1 Force Feedback ratt sammen med Colin McRae 4. Funker fett nok, men får ikke stilt inn dødsone osv. Dvs, de innstillingene jeg gjør blir ikke lagret. Etter at innstillingene er gjort står d: saving opions. Men etterpå er det tilbake til default settings!!! Veldig irriterende!!! Det gjelder kun innstillingene som har med dødsone osv å gjøre, alt annet funger topp.

Noen som veit hva som er feil? Eller er det bare en knapp eller noe jeg ikke ser? :hmm:

Får jo noia etter en stund av å måtte dra rattet nitten runder før hjula reagerer! :scared:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom på den utrolige ideen at det kunne være en ide å sjekke hjemmesidene til Codemaster, og ganske riktig:

Problem: The controller settings are not saved - especially Deadzone or Saturation settings.

Solution: If you create a saved game - e.g. start a championship (it will automatically save) - then this should solve this problem.

Fantastisk..

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
Kom på den utrolige ideen at det kunne være en ide å sjekke hjemmesidene til Codemaster, og ganske riktig:

Problem: The controller settings are not saved - especially Deadzone or Saturation settings.

Solution: If you create a saved game - e.g. start a championship (it will automatically save) - then this should solve this problem.

Fantastisk..

Nei har du sett...... Da får jeg prøve det da..... :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...