stol Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 jeg har et lite problem jeg kommer ikke på nette og da jeg skulle se i ipconfig stod der bare "meida disconnected" noen som vet ogsen jeg kan få det til å bli normalt igjen??? takker Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 jeg har et lite problem jeg kommer ikke på nette og da jeg skulle se i ipconfig stod der bare "meida disconnected"noen som vet ogsen jeg kan få det til å bli normalt igjen??? takker Media disconnected betyr i hvertfall at kabelen ikke står i. Lenke til kommentar
stol Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 jeg så etter og nettverks kablen sitter fint i den Lenke til kommentar
reybr Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Det kan hende det er brudd i kabelen, eller at den ikke står i routeren/ADSL modemet ditt EDIT: Eller routeren/modemet ditt er strømløst/ikke påslått Endret 29. april 2004 av reybr Lenke til kommentar
stol Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 det er strøm i routern og prøve å bytte kabel mulig det kan vere noe hardware feil.. Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Ja, det kan jo være en feil i ethernet kortet. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 jeg har et lite problem jeg kommer ikke på nette og da jeg skulle se i ipconfig stod der bare "meida disconnected"noen som vet ogsen jeg kan få det til å bli normalt igjen??? takker Som nevnt, media disconnected betyr at nettverkskortet ditt ikke kommuniserer med noe. Det kan vel være pga problemer med kortet, ruter e.l. eller som sagt tidligere kabel. Jeg ville forsøkt å restarte maskinen, ruter og deretter teste om forbindelsen din fungerer. Dersom du har en reserve kabel er det en idé å bytte ut for å sjekke om den er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå