Gå til innhold

Arvet PC med Windows XP

Anbefalte innlegg

Jeg har arvet en helt grei PC der Windows XP Professional fulgte med (ferdig installert). Når jeg startet den opp for første gang kom jeg som vanlig i XP til inloggingssiden. Men jeg har jo ikke passordet!

Jeg prøvde å installere min egen versjon av XP Pro ved siden av den som allerede lå der, men når jeg skulle aktivere så kom det opp at serienummeret mitt allerede var registrert (noe jeg hadde forventet). Jeg prøvde å laste ned en crack (litt dårlig samvittighet), men denne krasjet den nyeste versjonen av Windows totalt.

Hva gjør jeg? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva mener du? du starter jo bare i safe mode å trykker på Admin konto eller noe. denne er det ikke passord på. så går du til Brukerkontoer. og velger den kontoen du vil slette og velg slett konto eller noe. så oppretter du en ny som er din.

enkelt å greit.

Lenke til kommentar
hva mener du? du starter jo bare i safe mode å trykker på Admin konto eller noe. denne er det ikke passord på. så går du til Brukerkontoer. og velger den kontoen du vil slette og velg slett konto eller noe. så oppretter du en ny som er din.

enkelt å greit.

Hadde det bare vært så enkelt.

Mest sannsynlig så vil jo den kontoen ha passord ;)

Lenke til kommentar

hmmmm, har gjort dette mange ganger før. det er bare å slette den du har så lager du en ny. eller lager en ny og logger inn med denne og slett den gamle deretter. hvis du ikke vil ha passord så velger du at du ikke skal ha passord. å nei du trenger ikke passord for å slette en konto. det er en av disse tingene som gjør at Safe Mode er bra i visse situasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...