Unstable Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 er det noe som vet om dette er en bra skjerm, eller har noe erferinger å dele? vet dere kanskje om noen som har testet den? Jeg spiller en del, og prisen på denne skjermen er billig hos Whitebox.no (4200 kr ink.mva. ) iforhold til andre forhandlere takk! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 skal ikke si for mye, da jeg ikke har testet denne selv. Men jeg ser du skriver at du spiller en del, og da er nok ikke denne til å hoppe i taket over. Alt for dårlig responstid på hele 30ms. Dette er nok en eldre skjerm på markedet .( specs + info: http://www.viewsoniceurope.com/no/Products...Prof/VP181b.htm Jeg hadde aldri i verden tatt sjansen på den, spesielt ikke når det er så mange andre bedre ute på markedet Lenke til kommentar
Unstable Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 takk for svaret! men hvis jeg skulle velge en annet 18" LCD skjerm, hva er det beste valget, til spilling, for rundt 6000 kr? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 har ikke testet så mange 18" skjermer til spilling anbefaler jeg 17" TN baserte skjermer:) du finner en test under tester - skjermer - den store lcd testen del 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå