bazzo Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg ønsker å åpne en form i et nytt vindu som er f.eks. 650x300 px. Jeg vet at jeg kan skrive den slik <form action="bla_bla/bla.php" method="post" target="_blank"> Men denne løsningen funker ikke for meg. Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Nai... Fant ikke det jeg var på jakt etter. Ser for meg noe slik <form action="bla_bla/bla.php" method="post" onSubmit="openBrWindow('width=650,height=300')"> men denne funker self. ikke da. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Svaret fra skjemaet skal dukke opp i et nytt vindu? Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Vel, siden et skjema svarer tilbake til samme vindu så må du finne et hack som gjør at det er popup-en som poster skjemaet. Ikke så lett å svare konkret når jeg ikke ahr et godt scenario å gå ut ifra Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Vel, siden et skjema svarer tilbake til samme vindu så må du finne et hack som gjør at det er popup-en som poster skjemaet. Ikke så lett å svare konkret når jeg ikke ahr et godt scenario å gå ut ifra Men der fungerer jo fint med target="_blank". Det eneste jeg vil er å definere størrelsen på det nye vinduet som svaret åpnes i. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Få høre hva det er som skjer med det skjemaet du sender. Er det et serverside komponent som behandler input, og sender en side tilbake som svar? Tenker på å ha et javascript på siden som kommer tilbake som svar, og la dette leke litt med window.properties etter at siden har loadet. Da kan du bruke _blank for å åpne i nytt vindu, og mekke på det vinduet etterpå. Er du med? Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 YESS!!! Fant ut av det. Den blir slik. <form action="bla_bla.php" method="post" target="test" onsubmit="window.open('about:blank','test','width=700,height=400,menubar,scrollbars')"> Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) nice Burde vel egentlig ha visst dette Endret 29. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jaja, enden, ingen er perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå