bernini Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Hei Satt sammen en ide litt kjapt i går kveld. Har blitt litt inspirert av sidene med ekte bilder i header som har blitt vist i det siste. Siden skal ha height 100% uten margin på sidene. Noe det samme som denne. Vet enda ikke helt hvordan menyen skal være, har ikke lagt til smådetaljer osv. Tenkte på en meny vertikalt på høyre side, eller noe som ligner det jeg har laget på utkast nr. 2. Hvordan er fargene? Litt usikker på skriftfarge/bakgrunn og leselighet Linker: u/ meny m/ meny Vad tycks? Edit: La til noe Endret 29. april 2004 av gordito Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Ser bra ut Likte ikke helt den rosa mouseoveren og det store brune feltet, men ellers var det flott Hvorfor ha to innholdsfelt? Lenke til kommentar
bernini Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Det er ikke to innholdsfelt, det store brune feltet tilsvarer det store grå feltet på denne siden. Litt usikker på fargen til det feltet. Var også veldig usikker på mouseover fargen, hadde først hvit gjennomsiktig, men den var litt vanskelig å se. Menyen skal uansett bli forandret en god del, har desverre ingen gode ideer for øyeblikket. Edit: Er forumet fryktelig tregt nå? Endret 29. april 2004 av gordito Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Jeg synes det var to fine sider. NHH: Likte egentlig fargevalget godt, veldig enkel og grei side, men også utrolig tøff. Bra gjort! Det andre(vet ikke hva det het): Tøff header, med linkene der,men likte ikke det store brune feltet. Det er ikke to innholdsfelt, det store brune feltet tilsvarer det store grå feltet på denne siden. Men på NHH siden så går det grå helt ut til kantene, det gjør jo den ikke på det brune. EDIT: hvis det var det du mente da? Endret 1. mai 2004 av VgaR Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det er fordi siden hans bare er et bilde enda, de er ikke kodet til å fylle hele skjermen... Bra side! Ganske stilig, likte headeren/m menyen godt! Kanskje justere fargen på det store brune feltet litt? Hva med blått der? Lenke til kommentar
bernini Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Det er fordi siden hans bare er et bilde enda, de er ikke kodet til å fylle hele skjermen... Helt riktig Blå er en farge som jeg har brukt veeldig mye, så jeg tenkte jeg skulle prøve noe nytt. Alle fargene som er brukt på siden er tatt fra bildet i header. Så hvis feltet skal forandres så må det bli lys/mørk grå eller brun. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Den satt! /Me like! Orginalt oppsett, fine farger - behagelig å sjå på. ville ha forandra en ting though; bildet "bak menyen" om du skjønner. Prøv å finn noke som ser bedre ut liksom. Menyen var forresten stilig uansett Absolutt noke å fortsette på iallefall! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) likte den - fin meny ville absolutt beholdt den (bildet bak og), men noe må gjøres med mouseover fargen. - kanskje en svaak grå farge som bg? - om dette skal bli en slags portefølje side må du gjerne ha en liten plan for hvordan dette skal vises. har du laget noe sånt, kan du evt. legge ut link? - har den brune firkanten rundt "rullan designs" mer firkantete hjørner? vet ikke om det er meningen eller? ellers topp, lite å pirke på Endret 1. mai 2004 av Smidt Lenke til kommentar
bernini Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Ja, noen av firkantene har merkelig nok fått kantete hjørner, vet ikke grunnen. De er bare kopiert, så det er litt merkelig Vet ikke helt hva jeg skal ha på siden, liker bare å lage den Har ikke noe spesielt å ha i porteføljen uansett. Mouseover fargen skal skiftes ja, får prøve meg litt fram. Lurer på om menyskriften skal gjøres litt mindre også? Lenke til kommentar
bernini Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 De er bare kopiert ? Mente at jeg laget en i ps og kopierte den flere ganger for å slippe å måtte lage en ny for hver gang. Har ikke kopiert den fra noen andre hvis det var det du trodde? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 syns d ble bra jeg, hadde vært fett hvis du hadde fått til at navnet til linken kommer opp når du holder musen over den Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 gordito: det jeg trodde først, ja... b1n2: nei, vi liker ikke mystery meat navigation Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Lurer på om menyskriften skal gjøres litt mindre også? kanskje en smule, men ikke mye. størrelsen på teksten står liksom i forhold til størrelsen på de små boksene. jeg synes det er bra som det er har jo litt portefølje, (nhh siden og moveIT-ub) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå