TriGem Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hei alle sammen. Min maskin har en ørliten tendens til å restarte seg selv når jeg spiller spill, eller når jeg presser den litt hardt. Har kommet fra til minne som problem omr. Skal hjem å teste memory86 eller hva det heter for å sjekke etter feil. Noen som har hatt samme problem som meg? Maskin restarter i hytt og pine, eller når man spiller hender det seg at den hopper til desktop. Tenkte jeg bare skulle verifisere problemet før jeg sender inn minnebrikken på garanti. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hadde samme problemet en gang, da var det tempen som var for høy. Har du sjekka den? Lenke til kommentar
TriGem Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Hvilken temp? Det er jo flere av dem. Kabinettdøra mi står oppe, får masse frisk luft. Burde få tak i noen vifter snart... CPU tempen er ikke høy i det helle tatt, ligger godt under 40 grader, samme med kabinett tempen. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 det kan være at noe er overklokka littegrann for mye, har personlig erfaring med det, men hvis du ikke overklokker, så er det noe som ikke funker som det skal Lenke til kommentar
TriGem Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Ingen overklokking heller. Maskina er helt ny, knapt nok brukt. Hadde først mistanke om at skjermkortet var gåent, men det har jeg bytta, samme problem. Ingen som har hatt samme erfaring med defekt minne? Lenke til kommentar
XiFF Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Om det er A64 du bruker så kan du vel prøve å sette minne til 333mhz hvis den står på 400mhz Lenke til kommentar
Purify Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Får du bluescreen før maskinen restarter? Hvilket merke er RAM'en og hvilke komponenter har du ellers? Edit: Leif Endret 29. april 2004 av Purify Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Prøv med BIOS oppdatering/flashing, jeg hadde masse restartproblemer selv, men etter BIOS oppdatering funket alt helt nydelig Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Glem det Endret 29. april 2004 av TriNitroToluen Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hadde akkurat samme feil, var ene brikka som var gåen. Sjekka men memtest86, 1400 feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå