kaifas Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 her er problemet....lyden funker som den skal men når jeg fx spiller av mp3 så auto dimmer den all lyd(muter),kan aktiveres igjen på lydpanelet men er grenseløst irriterende.Pluss noen ganger så er lyden bare støy........noen som har noen ide hva det kan være? ps den gjør det i spill også Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Quote: On 2002-04-05 19:12, kaifas skrev:her er problemet....lyden funker som den skal men når jeg fx spiller av mp3 så auto dimmer den all lyd(muter),kan aktiveres igjen på lydpanelet men er grenseløst irriterende.Pluss noen ganger så er lyden bare støy........noen som har noen ide hva det kan være?ps den gjør det i spill også Har du prøvd å oppdatere lydkort driver Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 8. april 2002 Forfatter Del Skrevet 8. april 2002 jepp,nyeste drivere...bare med driver ingen ekstra progg,full pakke.Det kan jo være at det kræsjer med den interne lyden som i følge mobo bios er avslått...uansett tror jeg dumper begge delene(lydkort og mb) ps hovedkortet er stabilt,men suger max når vi snakker overklokking...pluss det var jo det der med de 2 minnekanalene som nvidia ikke har helt bug fikset enda.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå