VB6_NEW USER Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hei Igjen Jeg trenger blinkende tekst på en av mine programmer eller vis dere har en kode til blinkende "Form" så hadde det vert enda bedre Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Sleng inn en timer og denne koden: Private Sub Form_Load() Timer1.Interval = 50 End Sub Private Sub Timer1_Timer() If Me.Visible = True Then Me.Visible = False Else Me.Visible = True End If End Sub Tallet 50 er hvor fort den skal blinke. 1000 er hvert sekkund. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Tallet 50 er hvor fort den skal blinke. 1000 er hvert sekkund. Eller med andre ord: Interval er i millisekunder. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Koden vill fungere helt fint, men jeg vil likevel anbefale å bruke en litt kortere versjon som gjør nøyaktig det samme: Private Sub Timer1_Timer() Me.Visible = Not Me.Visible End Sub Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå