Gå til innhold

Hvem Har mest Mhz her??


Anbefalte innlegg

Quote:


On 2002-04-06 18:20, Prog_Kick skrev:

hehe..jeg kjører WinMe faktisk!
:grin:
Jeg vet ikke helt vilke drivere som er de beste til det...noen forslag??

BTW Thanx For at du forsvarte meg tidligere Germ
:grin:
Jeg har ikke helt oppdatert den 3dmark scoren min..jeg får 88xx noe...skal skjekke å oppdatere signaturen min :smile:



Last ned 9021 drivere, fra feks her: http://www.rage3d.com

 

Du bør nok få ca 9800.....

Jeg mister ca 200 poeng med ME...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mens man oppdaterer 3dMark-scoren sin bruker man å kjøre cabriolet. Alle midler er tillatt, også f.eks. å legge støvsugerslangen ut vinduet en kjølig natt, med utblåsning mot PC'n (Dette øker effekten av en gammel ColerMaster). Klokk det den tåler i 15 min. (Om resultatet fortsatt ikke imponerer kan det hjelpe å installere siste PhotoShop). Post det her og du vil motta jubel og beundring :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-07 18:19, simen_88 skrev:

Hadde denne konkurransen vært på laveste mhz hadde jeg vunnet. Garantert. Sugne 133 mhz!!! Feel it, and despair!


 

Tullball. Jeg kjører snegler meg bedre med min supermaskin: Olivetti Portable Computer med 80C85 prosessor, 32kB RAM og 64bB ROM (Med Microsoft OS 1.1 og Basic!) Tilogmedmulighetforstrekkodeleser....

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-07 18:19, simen_88 skrev:

Hadde denne konkurransen vært på laveste mhz hadde jeg vunnet. Garantert. Sugne 133 mhz!!! Feel it, and despair!


 

Nei du..

Bøgge Bakken

 

Registrert:

2001-12-19

 

Meldinger: 346 Postet: 2002-04-05 20:22 ID: 5

--------------------------------------------------------------------------------

Ingen knuser maskina som vi programerer på skolen. AIM 65 har en klokkefrekvens på hele 1 MHz

_________________

Du vil alltid finne en som har en bedre PC en dei!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-06 16:08, pgressum skrev:

2 x 1466 MHz (dual XP 1700+)


Hah! Slår deg med 134MHz (2x67MHz), Per Øivind! Akkurat som om det har noe å si... Jeg (OX) kjører doble XP1800+, altså 1533MHz hver, men det blir ikke mye lenger. Det er en vanvittig kraftig og stabil arbeidsstasjon (med 512MB PC2700 og en Silverado), men den vil ikke overklokke noe særlig. Noen som vil kjøpe?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Quote:


Den 2002-04-07 18:19, simen_88 skrev:

Hadde denne konkurransen vært på laveste mhz hadde jeg vunnet. Garantert. Sugne 133 mhz!!! Feel it, and despair!


 

Neida!

På min Megalux 911 kalkulator kjører cpu (calculating prossesing unit) på 0,14 mhz, og med et minne på 10kb.

 

Hahahahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahaha.........

...........ha..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...