Gå til innhold

Ny update

Anbefalte innlegg

sandiz nei. de trodde de gjorde det riktige.

hvordan skulle de vite at hs ikonet ville bli mislikt?

en solid radar og awp horing har det blitt mast om kjempelenge.

en annen ting er og at for noen uker siden lagde cliffe en post pa cs sine forum, og spurte om prisendringer av forskjellige vapen.

etter at nesten alle mislikte sa han de skulle droppe updaten a ga tilbake til "skrivebordet".

den updaten de lagde na tror jeg cliffe trodde ville bli vel mottat.

solid radar? YAY, hs merke slik at man ser gun man ble drept med? nice. awp'en nedgradert bittelitte grann? YAY awp horing forsvunnet.

jeg syntes nesten synd pa dem jeg, som arbeider med et sa gammelt spill fortsatt. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig med flesteparten.

Det HS iconet hadde passet bedere inn i DOOM eller QUAKE. et dødningshode. Hva er det de driver med?

Og den awm tingen er latterlig dum å gjøre noe med da!

Den nye updaten er totalt unødvendig!

If it aint broken, dont fix it :|

Syntes den nye awpn er lame, folk kommer fortsatt til å treffe like bra og det kommer til å være et stort iritasjons moment det med switchingen.

Det nye siktet er dessuten alt for bra.

Det nye hs iconet dekker 5\4 deler av skjermen min nå, utrolig stygt og irriterende

bra at man kan se hva folk blir drept med men unødvendig stygt icon

skulle ønske de kunne konsa på å fikse noe som feks auto rates, dvs. at hvis du har linje til det vil spillet automatisk kjøre den raten du burdte ha.

En beta patch med mulighet til å vote i en poll inni steam hadde vært toppers

Lenke til kommentar

Endringen på AWM belønner nå egentlig mest de som camper med den. Om man nå kjøper AWM vil det ikke lønne seg å ta en aggressiv posisjon, det vil ikke være noen god idé i det hele tatt å gå inn et sted der det kan være mer enn én fiende. Derimot vil de som gjemmer seg i CT døra på Aztec ikke merke stort ettersom de bare setter siktet mot T-døra, skyter førstemann, trekker seg bak døra uten å bytte til pistol og dukker opp igjen rett etterpå (like raskt som før oppdateringen) og klinker deg rett i sideflesket med ei svær kule.

Slik er det nå ihvertfall jeg oppfatter det

Idéen med å ha både våpen og HS ikon når man klinker HS er forsåvidt en god idé, om de bare hadde klart å velge noe som var litt mindre enn det gigantiske hodet der... Gamle HS ikonet hadde f.eks. vært mye bedre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...