LarsP Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Med den siste update så har det sånn som jeg kan se kommet to rimelige store forandringer. Det er: #1: Sikte på awm er tregere. Tar lenger tid å gå fra no-scope til scope + "nytt" sikte. #2: Forandret ikon når man skyter HS så man ser hvilket våpen som benyttes til dette til enhver tid. Jeg mener at den awm-delayen som nå er lagt inn vil gjøre CS enda mere stillestående og kjedelig siden det blir mye vanskeligere å bevege seg når man sniper. Så har du det ikonet. Ganske morsomt påfunn, men selve "hodet" som vises bør gjøres mindre. Tar for mye plass. Noen meninger? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 de har ogsa putta inn en ny radar som ikke er gjennomsiktig. steam lar meg ikke spille i det hele tatt na, sa har ikke sett noen ting awep delayen.. vet ikke.. mapsa er jo sa sma fra f0r av, likte awp'en som den var. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 de har ogsa putta inn en ny radar som ikke er gjennomsiktig. steam lar meg ikke spille i det hele tatt na, sa har ikke sett noen ting awep delayen.. vet ikke.. mapsa er jo sa sma fra f0r av, likte awp'en som den var. Har ikke tastaturet på Norsk instilling??? Lenke til kommentar
bitte Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 synes den updaten var unødvendig. hs hode er atlfoor stort nye buymenu går greit nye radaren er også bra men treigere scope var dritt Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Bare bra at de nerfe awpen litt. For god e vel ord som falle inn om hvordan den har vært tidligere. Hadde den vært en hero i WC3 så hadde den ødelagt hele gameplayet med å være for god Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Det at de har fjærna Fastswapen syns jeg er greit. 1) Folk er ikke så overlegen med den da. 2) Jeg er ikke noe fan av AWM Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Siktet har jo også blitt MYE større på alle våpna annet en sniperne!! dette er UTROLIG irriterende!!! faen hater STEAM lurer på om jeg skal spillle 1.5 Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Ok akkurat tilbake fra en times spilling, endelig. Var litt rart siden siktene mine i 800x600 var akkurat like store some de alltid har vaert. Jeg brukte awp'en endel og merket ikke noe treigere scope, dgl/awp fastswitchen var fortsatt der, sa skjonner ikke helt hva folk mener. Radaren er ganske stygg atm, men det fikser de sikkert, jeg syntes iaff det er bedre enn den vanlige radaren. Det dodnings hodet til HS'er er greit, kunne blitt gjort mindre. Alt i alt en bra update syntes jeg. Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg syntes "alt" var nytt nesten jeg. Hitbox'en virka annerledes, recoilen virka annerledes, Crosshairen er annerledes, æsj Syntes de gjør CS altfor "lett" Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 som jeg hater den nye updaten.... fikser ikke og spille lengere jeg ... Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Synes den er helt grei jeg. Det med awp har jeg ikke prøvd, men hvis alle awp folk hater det så er det bra, awp er et møkkavåpen uansett. Synes ellers at spellet vart helt likt, en helt grei update. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Med den siste update så har det sånn som jeg kan se kommet to rimelige store forandringer. Det er:#1: Sikte på awm er tregere. Tar lenger tid å gå fra no-scope til scope + "nytt" sikte. #2: Forandret ikon når man skyter HS så man ser hvilket våpen som benyttes til dette til enhver tid. Jeg mener at den awm-delayen som nå er lagt inn vil gjøre CS enda mere stillestående og kjedelig siden det blir mye vanskeligere å bevege seg når man sniper. Så har du det ikonet. Ganske morsomt påfunn, men selve "hodet" som vises bør gjøres mindre. Tar for mye plass. Noen meninger? Synest det var bra jeg. Altfor mange snipere der ute som står å "venter" på å drepe. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 AWM-greiene er jo ikke så ille. Bare å ta det litt mer med ro, og ikke vær tulling som bommer. Bare å ha i bakhodet at du ikke kan skyte så fort, så går det helt fint. Har ikke merka noe særlig til siktet på de andre våpnene, og det at AWM-siktet er større, er vel bare bra, siden det så buggy ut før. HS-ikonet er litt lite diskré, men ellers en bra tanke. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg klarer ikke å update jeg.... Jeg får opp meding om at spillet er midlertidig utilgjengelig. Noen andre som har dette problemet og vet hvordan jeg kan løse det? Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg klarer ikke å update jeg.... Jeg får opp meding om at spillet er midlertidig utilgjengelig. Noen andre som har dette problemet og vet hvordan jeg kan løse det? Du er ikke alene. Savner cs jeg nå Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Utrolig kjipt at det bare er noen som klarer å update da.... er det noen spesiell grunn for at det er sånn... PS! CS savnet begynner å bli hardt ja..... Lenke til kommentar
DreieR Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 har spilt 1.5 i et år nå mens 1.6 har vært ute, oppdateringer som dette får meg ikke akkurat til å skifte til 1.6 med det første..... ødelegge AWP på den måten.. nei og nei.... Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Jippi... Fikk da oppdatert jeg nå da (men siden jeg hadde stivfrosne fingre så gikk det rett til dundass Edit: har visst rundet 300 poster jeg nå Endret 30. april 2004 av Hellslayer Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Bare funket det sånn plutselig...?? Jeg har vist sånn 400 poster nå!! Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Steam har lagt opp en ganske tydelig slagplan. fase 1. De lanserte 1.6 fult av bugs og med skjold som skapte mye hodebry for cb og diverse turneringer fase 2. De lanserer updates og overbelaster steam en gang i uka fase 3. De legger ut patcher med stygge hs merker og ubrukelig awp Hvorfor? 1. For at vi skal gå lei av cs 2. Fordi half-life 2 skal selge mere (hvis det noen gang kommer ut selvsagt) 3. Fordi de gir faen i de som spiller og kødder rundt med cs akkurat som de føler for Hva kunne blitt gjort bedre? 1. De kunne lagd en (valgfri?) prøvetid med den nye patchen og lagd en poll i steam 2. De kunne spurt de gode spillerne om hva som kan forbedres 3. De kunne også spurt om folk var fornøyde med cs sånn som det var Dette er bare et tulle inlegg jeg bestemte meg for å lage på gøy btw. Begynner å få en viss følelse av at cliffe og gooseman lager nye patcher bare for å ha noe å gjøre ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå