Gå til innhold

Ny update

Anbefalte innlegg

Med den siste update så har det sånn som jeg kan se kommet to rimelige store forandringer. Det er:

#1: Sikte på awm er tregere. Tar lenger tid å gå fra no-scope til scope + "nytt" sikte.

#2: Forandret ikon når man skyter HS så man ser hvilket våpen som benyttes til dette til enhver tid.

Jeg mener at den awm-delayen som nå er lagt inn vil gjøre CS enda mere stillestående og kjedelig siden det blir mye vanskeligere å bevege seg når man sniper.

Så har du det ikonet. Ganske morsomt påfunn, men selve "hodet" som vises bør gjøres mindre. Tar for mye plass.

Noen meninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok akkurat tilbake fra en times spilling, endelig.

Var litt rart siden siktene mine i 800x600 var akkurat like store some de alltid har vaert.

Jeg brukte awp'en endel og merket ikke noe treigere scope, dgl/awp fastswitchen var fortsatt der, sa skjonner ikke helt hva folk mener.

Radaren er ganske stygg atm, men det fikser de sikkert, jeg syntes iaff det er bedre enn den vanlige radaren.

Det dodnings hodet til HS'er er greit, kunne blitt gjort mindre.

Alt i alt en bra update syntes jeg.

Lenke til kommentar
Med den siste update så har det sånn som jeg kan se kommet to rimelige store forandringer. Det er:

#1: Sikte på awm er tregere. Tar lenger tid å gå fra no-scope til scope + "nytt" sikte.

#2: Forandret ikon når man skyter HS så man ser hvilket våpen som benyttes til dette til enhver tid.

Jeg mener at den awm-delayen som nå er lagt inn vil gjøre CS enda mere stillestående og kjedelig siden det blir mye vanskeligere å bevege seg når man sniper.

Så har du det ikonet. Ganske morsomt påfunn, men selve "hodet" som vises bør gjøres mindre. Tar for mye plass.

Noen meninger?

Synest det var bra jeg.

Altfor mange snipere der ute som står å "venter" på å drepe.

Lenke til kommentar

AWM-greiene er jo ikke så ille. Bare å ta det litt mer med ro, og ikke vær tulling som bommer. Bare å ha i bakhodet at du ikke kan skyte så fort, så går det helt fint. Har ikke merka noe særlig til siktet på de andre våpnene, og det at AWM-siktet er større, er vel bare bra, siden det så buggy ut før. HS-ikonet er litt lite diskré, men ellers en bra tanke.

Lenke til kommentar

Steam har lagt opp en ganske tydelig slagplan.

fase 1. De lanserte 1.6 fult av bugs og med skjold som skapte mye hodebry for cb og diverse turneringer

fase 2. De lanserer updates og overbelaster steam en gang i uka

fase 3. De legger ut patcher med stygge hs merker og ubrukelig awp

Hvorfor?

1. For at vi skal gå lei av cs

2. Fordi half-life 2 skal selge mere (hvis det noen gang kommer ut selvsagt)

3. Fordi de gir faen i de som spiller og kødder rundt med cs akkurat som de føler for

Hva kunne blitt gjort bedre?

1. De kunne lagd en (valgfri?) prøvetid med den nye patchen og lagd en poll i steam

2. De kunne spurt de gode spillerne om hva som kan forbedres

3. De kunne også spurt om folk var fornøyde med cs sånn som det var

Dette er bare et tulle inlegg jeg bestemte meg for å lage på gøy btw.

Begynner å få en viss følelse av at cliffe og gooseman lager nye patcher bare for å ha noe å gjøre ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...