OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Noen som vet hvor jeg kan finne info om å sette opp Web server i win2003, eller gi meg en leksjon i det? Lenke til kommentar
dirr Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Start -> Help and Support -> søk på IIS eller Internet Information Server Hjelpefilene med Windows 2003 er veldig omfattende og gir deg innføring i oppsett av de fleste funksjoner. For spesifikke ting er det bare å søke på google så finner du tonnevis av info. Jeg kan jo sette deg i gang da: Add/Remove programs -> Windows components -> Huk av Application Server -> Next - Nå har du en helt basic webserver for html sider (.asp osv må enables) Dra opp Internet Information Services Management fra Administrative Tools og begynn å lek! Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Takk! Skal leke meg litt og se hva jeg får til! Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 I denne tråden svarte jeg ganske omfattende om dette, spesielt med det å ha flere domener på en IP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå