aslak Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Hei!!! Eg hadde tenkt å kjøpe meg Gainward Geforce 4 4600 powerpack, men før har eg erfart at etter ca. 3-4 månada blir dei halv pris.... Trur dokke det blir tilfellet med detta kortet? :?: mvh Aslak Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Med alle de finessene dette kortet har (superrask RAM, VIVO, dobbel DVI osv.) er jeg nok stygt redd for at dette kortet ikke kommer til å gå så veldig mye ned i pris, i alle fall ikke før neste generasjon grafikkort fra NVIDIA. Satset på Creative sitt GF4 TI4400 - trenger egentlig ikke videoinngangen og de doble DVIene til Gainward sitt kort, samt at RAMen til Creative-kortet er bra nok (3ns - bekreftet fra byggeren). Ikke minst er prisen meget fordelaktig - ca. 3000 kr - og ytelsen er ikke veldig mye dårligere enn Ti4600 som koster 1000kr mer... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 mja, det blir neppe noe voldsomt priskutt med det aller første.. når creative ti4400 kommer ned på rundt 2500,-, så selger jeg gf3ti200'en til en eller annen knott på qxl og betaler mellomlegget (1000-1500 penger) Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Ram'en på Creative GeForce 4 ti4400 er 3.6ns. Det står på mine brikker. Klokking er dog ikke noe særlig problem, kjører 315/670. Det er ikke så verst med tanke på at default hastighet er 275/550. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå