NoLimit_^ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Ser på komplett.no at ukens tilbud er en 30 gb mp3-spiller fra Creative. Noen som har erfaringer med denne spilleren? Eller som kan anbefale meg noen alternativer? Lenke til kommentar
mobildyret Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jo, jeg har hatt en slik. Det er mere en jukebox, du kan lagre filmer og annet ting foruten mp3 filer. Det er veldig enkelt å overføre filer fra pc til spillern og omvendt. Det er bare å sette i kabelen så går det nesten av seg selv. Det jeg slet litt med, var å legge hver enkelt sang under forskjellige kategorier. Det skal gå an å legge roligsanger for seg selv,rock på en annen plass osv. men det fikk jeg trøbbel med. men det kan man sikkert lære seg. Dessuten er det fin og bra lyd i spillern. Du kan velge forskjellige "klanger" som teater osv. Angrer på at jeg kvitta meg med den. vurderer å kjøpe den igjen..Mren som sagt, jeg syns den var litt trasig i menyene. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Bør jeg kjøpe den eller Ipod 15gb til 3000? Hører så mye bra og dårlig om begge Men ipod er vel mer moteriktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå