snowball9 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 HMMM jeg har et problem i enkelte spill (beyond good and evil, splinter cell og hitman contracts demoen) at jeg får en hel haug med prikker på skjermen når spille starter. jeg har ikke klokka kortet og jeg har de siste driverene til mitt TI4600 ultra. HJELP Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Har du bra gjennomlufting i kabinettet? Kabinettvifter e.l.? Lenke til kommentar
snowball9 Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 (endret) nja kunne kanskje hvert bedre, tenkte det kanskje var noe med varme å gjøre, men det er sånn hele tiden. hadde vinduet oppe i natt og testa det på morgenen når pcen var skikkelig kald, men det samme skjedde da. har kassa åpen hele tiden foresten Endret 29. april 2004 av snowball9 Lenke til kommentar
warillion Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det høres ut som artifacts, som kommer av for varmt eller overklokket for mye. Bytter prikkene plass helle tiden eller beveger de på seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå