LarsFromasj Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 I dag datt den ene lille saken under musa av, den som gjør at musa skal skli bedre. Kan dette kjøpes løst? Eller er Mouse Skatez et bedre alternativ? Lenke til kommentar
GA Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Vet ikke om du kan kjøpe de orginale løst, men mouse skates er nok bedre uansett ja! Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Du kan jo se om du finner en butikk som selger Hyperglide Mouse Skates (omtale på gamer.no). Hvis du har logitech-mus skal du uansett ta av de originale føttene før du setter på disse. I følge omtalen skal de vare lenger enn annen teflon-teip også.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 jeg bruker slik vanlig gjenomsiktig teip, funker fett Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Mouse skates er supert, jeg trodde ikke noe på det til en kompis av meg kjøpte seg det. Nå har jeg også bytta på min Logitech MX700, myyye bedre PS! Jeg tok av de orginale føttene først. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 jeg bruker slik vanlig gjenomsiktig teip, funker fett + at det er mye billigere Lenke til kommentar
notarget Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 jeg bruker slik vanlig gjenomsiktig teip, funker fett Hmm, prøvde det selv på min MX700 akkurat nå, og jeg synes det var litt bedrr. Men jeg lurer på om den blir fort slitt, var bare slik billig teip ' Crystal Tape' Men men Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 vel, om du er intens gamer, varer sikkert ikke tapen mer enn 2 måneder nei Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg prøvde med litt el-teip... funka greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå