Gjest Slettet-10579 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Aaargh! Posten har klart å sende pakken min fra Komplett til Alta(!), og, som om ikke det skulle være nok, så er det ikke første gang. Hvem "jobber" egentlig i posten? Alkoholiserte tapere, eller hva? Et betimelig spm. mener jeg, når de _aldri_ klarer å gjøre jobben sin riktig. Posten - Norges største vernede bedrift? De burde vært sendt til Bjørnøya hele hurven *grrrr* Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 tja, forsiktig hva du sier om posten, de går kanskje postal på deg, så møter dem opp på døra med AG3 og hamrer løs Lenke til kommentar
Opus Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hvem "jobber" egentlig i posten? Alkoholiserte tapere, eller hva? Et betimelig spm. mener jeg, når de _aldri_ klarer å gjøre jobben sin riktig. En svært lite gjennomtenkt påstand det der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Det er ikke en påstand, det er et spørsmål. Et retorisk et som sådan. En ikke ubetydelig forskjell, som levner ditt innlegg noe malplassert. <frust> Les innlegget før du forsøker å leke intelligent. </frust> Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Og vips, der fikk noen svar på tiltale, og donerte velvillig 10%. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Fikk du 10% for det? Jaja.. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hvem "jobber" egentlig i posten? Alkoholiserte tapere, eller hva? STFU! Begge foreldrene mine jobber\jobbet i posten, og de gjør jobben sin... Feil kan skje, det er mange "post-firmaer" i andre land som er mye værre, ikke syt om noe du ikke vet noe om... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Hvem "jobber" egentlig i posten? Alkoholiserte tapere, eller hva? STFU! Begge foreldrene mine jobber\jobbet i posten, og de gjør jobben sin... Feil kan skje, det er mange "post-firmaer" i andre land som er mye værre, ikke syt om noe du ikke vet noe om... Det jeg VET, er at pakken min er i Alta, og der bor ikke jeg. Det jeg VET, er at det er 6. gang de har gjort den tabben. Det jeg VET, er at jeg ikke er imponert. Så at du begynner å mase om hva jeg vet og hva jeg ikke vet er i beste fall latterlig. Synes du det er rart? Dersom en lege gjør samme tabben 6 ganger på rad, kan jeg garantere deg at noen reagerer, så HVORFOR lærer ikke Posten? Jeez. Endret 29. april 2004 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
mad_man@work Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 [quote]Og vips, der fikk noen svar på tiltale, og donerte velvillig 10%. [/quote] Serriøst? Minner om sensur spør du meg... Lenke til kommentar
R.S.S Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Posten er ikke stort verre enn mange andre, brukte et privat firma til å levere en pakke ( UPS tror jeg firmaet het) . Da klarte jeg å spore opp pakken i New Dehli, egentlig skulle den til Sandefjord. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Posten er ikke stort verre enn mange andre, brukte et privat firma til å levere en pakke ( UPS tror jeg firmaet het) . Da klarte jeg å spore opp pakken i New Dehli, egentlig skulle den til Sandefjord. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg synes det var litt knapt med info her... Er det slik og forstå at en person i Alta har motatt pakken din, og i såfall, har pakker kommet til samme person hele 6 ganger tidligere? Eller er den bare sortert der? Hvor bor du forresten i landet? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Posten har vært snill med meg hittil At de sender posten din til Alta for 6. gang er jo litt kjipt. Jeg trodde posten hadde garantier? Du får sende inn en klage eller.no skriftlig. Kanskje de gir deg noen gratis frimerker Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Synes posten er flinke jeg. Har aldri hatt trøbbel med dem. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Det er ikke akkurat noen vel bevart hemmelighet da - Posten består av ufattelig udugelige folk som ikke fikk seg jobb noe annet sted. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Det er ikke akkurat noen vel bevart hemmelighet da - Posten består av ufattelig udugelige folk som ikke fikk seg jobb noe annet sted. Forsiktig nå, eller så får du vel advarsel du også :/ Men pakken min er fortsatt borte, og fordi det er 1. mai imorgen, så får jeg tidligst pakken på mandag. Måtte de brenne i helvete, alle som en. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Det er ikke akkurat noen vel bevart hemmelighet da - Posten består av ufattelig udugelige folk som ikke fikk seg jobb noe annet sted. Forsiktig nå, eller så får du vel advarsel du også :/ Men pakken min er fortsatt borte, og fordi det er 1. mai imorgen, så får jeg tidligst pakken på mandag. Måtte de brenne i helvete, alle som en. Dere to har virkelig ikke peiling... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Det er ikke akkurat noen vel bevart hemmelighet da - Posten består av ufattelig udugelige folk som ikke fikk seg jobb noe annet sted. Forsiktig nå, eller så får du vel advarsel du også :/ Men pakken min er fortsatt borte, og fordi det er 1. mai imorgen, så får jeg tidligst pakken på mandag. Måtte de brenne i helvete, alle som en. Dere to har virkelig ikke peiling... Ja, det har vi. Har du mer peiling? Fordi foreldrene dine jobber der? At pakken min er i Alta, gir deg peiling? Tom for antipsykotika? Jeez.... Endret 30. april 2004 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
Opus Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Brudd på retningslinjene pkt. 1 og 2. Krangle får dere gjøre et annet sted Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg