stian123 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hvilken farge liker dere best på Samsung E700? Indigo Blue eller.... Silver Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg synes at den blå er finest! Men et slikt emne har vært oppe før Lenke til kommentar
GA Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Synes også blå er klart finest! Lenke til kommentar
Navy Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Blå er helt klart finest spør du meg. Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Sølv er klart finest, synes jeg. Mye mer stilig. Synes dog den ser mye finere ut i virkeligheten enn på bildet. Et poeng for noen, er også kanskje det at mange fler har den i blå, så den sølv-fargede skiller seg mer ut. Lenke til kommentar
cky_bob Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Hallo! jeg synes E700 er penest i blå... helt klart. jeg har den selv i blå. hvorfor åpnet du denne topicen?? dette emnet har vært ope før Endret 2. mai 2004 av cky_bob Lenke til kommentar
voluz Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hadde gått for rød. The upcoming "OL i Athen"-telefonen. (Altså; en Samsung E700 i rød da.) Men den er ikke kommet enda da. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Den er stiligst i blå. Men, dette emnet har vært oppe før! søk litt først! Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Av de to er blå den fineste. men den aller fineste e700'en må væra den røde... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Sølv er finest Den røde er bare fin på utsiden, inni ser den rosa ut. Må si som noen andre har sagt allerede: Sølv er MYE finere i virkeligheten enn på bilder man finner på nettet. Dette er ikke ment som reklame men hvis man følger linken til mobilchatten i sig'en min og går på bilder der så har jeg tatt noen finer bilder av den.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 blå er den peneste Men du må finne ett bilde av den røde også Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Her er det bilder av den røde, det er også en sammenligning av den blå og den i sølv: Bilder Lenke til kommentar
voluz Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Bildet der er nok manipulert. Jeg har sett den offisielle OL i Athen-utgaven, og den er knall rød som en Ferrari, og har ikke spor av rosa-skjær slik som den der. Holder meg til at rød er finest. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 selfølgeli den blå , e700 i sløv er ikke noe pen az... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Bildet der er nok manipulert. Jeg har sett den offisielle OL i Athen-utgaven, og den er knall rød som en Ferrari, og har ikke spor av rosa-skjær slik som den der. Holder meg til at rød er finest. Det er bilder av den røde som ser så rosa ut i bildearkivene på samsung.se så det er mulig at det er to forskjellige... Har du bilde av den knall røde? Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Blå er finest synes jeg. Men jeg har bare sett blå på e700 i virkeligheten da... Sølv har jeg bare sett på bilder, og det kan hende at sølv ser mye kulere ut i virkeligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå