Umbra Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 StarCraft Patch 1.11 - Korean text is now preserved when it is sent to or received from Battle.net. - Fixed a bug that hindered sound on NT machines. - Fixed a bug that enabled you to make a Command Center slide into a location by building a Comstat Station then canceling it due to lack of resources. - Fixed a bug related to a Drone flying when surrounded by other units. - Fixed a bug that would give you an assertion when you tell a drone to burrow as it is about to morph into a building. - Fixed a bug that caused Templars to fly across the map when interrupting an Archon Merge. - Fixed a bug involving a drone getting confused when recieving a second build order while in transit to complete the first one. Merk: 1.10 replays fungerer ikke med patch 1.11. Koble deg til battle.net eller last ned patchen fra FTP serveren deres: StarCraft Patch 1.11 StarCraft: Brood War Patch 1.11 Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 utroleg at dei forsetter å lage pathcer til eit så gamalt spel. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Når det er verdens største online-spill så er det vel egentlig ikke så rart? Det beviser bare igjen at Blizzard tar hånd om sine hengivne fans.. BRA! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 bare at det er counter-strike som er verdens støreste men det er blandt de største ja. men mange starcraft spillere går over til warcraft. men det er fortsatt veldig stort.... Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Faktisk ligger Starcraft ennuh på Verdenstoppen når det gjelder online spill, hele Asia er hekta på spillet...det finnes tv kanaler KUN for starcraft kamper....sier vel noe?? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 det er like mange som spiller SC i korea som det er folk i Norge Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 bare at det er counter-strike som er verdens støreste Helt feil, bare ta en titt bort på Asia. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Så lenge de ikke lanserer et patch som "løser" det å sitte bak en brannmur har jeg ikke veldig stor interesse av det Uten å lage en for stor diskusjon ut av det er jeg en av de som mener at starcraft er bedre spill en warcraft, men etter at jeg gikk til anskaffelse av hybel har jeg spillt svært lite av begge spillene ettersom jeg ikke kan spille på nette Men all kreditt til Blizard som faktisk gjør et arbeid etter at man har kjøpt spillet, og fortsetter å komme med patcher "noen" år etter at spillet kom ut! Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Starcraft er helt genialt og er verdens største "non-MMORPG" spill...får bare håpe de får ut fingern med 2'ern nå Lenke til kommentar
Togo Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Starcraft er helt genialt og er verdens største "non-MMORPG" spill... Det er ingen spill, uansett sjanger eller MMORPG som har like mange tilhengere som Starcraft. Meste jeg vet av folk som spiller et MMO er vel Everquest med en peak på 2 mill. Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 grunnen til at det er mange som spelar SC i asia er at det kreva svært lave systems specs og lav internett fart for å spele starcraft. Og sjølvsagt er det utrulig bra spel da CS har så lite å stille opp mot SC i asia, det er eit faktum.. Sør-Korea i seg sjølv har fleire tv kanalar kun til SC.. Dei kjente spelarane kan tjene nesten ein million på eit år om ein er suksessfull der nede..(las det på intervju av koreaner) Kan også nemne at CS krever mykje midre skills enn SC og Warcraft.. Dei som er i toppen i Warcraft spelar som regel mykje meir kvar dag.. Koreanerane feks spelar ca 15 timar kvar dag, mot CS top spelara sine kanskje 5 timer pr dag. Noken vil sjølvsagt vere uenig med meg om akkurat skill messig med CS, men det er strengt tatt kun aim og kanskje ein liten taktikk og exploit av dei 1000 bugsa som har eksistert.. Også å skrive ROFLMAO HS 2k LOL. flame meg nord og ned, men dei som sei at CS er betre spel enn blizzards top spel BØR SERIØST finne seg eit _LITT_ betre spel en counter strike. thx btw, dette er Mine meiningar PS: uhm.. etter og ha skrevet dette no.. inser eg at det er svært offtopic heh og fattar ikkje kven eg diskutera akkurat "cs vs andre online spel".. eg blanda med en anna thread i eit anna forum..men gidder ikkje å la 7 minutts skrive arbeid gå forgitt.. Om dokke vil kan eg eventuelt slette alt som har med mine meiningar om CS Lenke til kommentar
TRS Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) er ikke SC/BW folke "sporten" i Korea da? Men er enig med mangen andre at det er et bra spill selv om det er gammelt. Og bra at Blizzard fremdeles patcher de litt eldre spillene EIDT: Skrivefeil Endret 30. april 2004 av Eurofighter Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Fint at det kommer nye patcher da Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 eg spele JÆVLIG mykje warcraft 3 og nivået der er langt høgare enn i andre spel som feks CS og UT2004 Er du vekke 4 veker så sliter du kraftig i forhald til CS og UT2004 som du normalt trenger bare 1 dags trening for å bli god igjen. Starcraft er det største online spelet uten tvil. Og det er ein god grunn til at det er så populært sjølv som tilskoder sport. Er liksom action heile veien og du får sjå 'smarte' taktiske moves som 'tar pusten i frå deg' Ein cs spelar kan liksom gløyme det å ha 500 actions per minute Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Blizzard = VERDENS BESTE ONLINEGAMERE Go Starcraft og Warcraft Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Blizzard = VERDENS BESTE ONLINEGAMERE Go Starcraft og Warcraft indeed, World of Warcraft blir vel ikke noe verre kan jeg tenke meg....som spill altså. Go Blizz! Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Så lenge de ikke lanserer et patch som "løser" det å sitte bak en brannmur har jeg ikke veldig stor interesse av det Uten å lage en for stor diskusjon ut av det er jeg en av de som mener at starcraft er bedre spill en warcraft, men etter at jeg gikk til anskaffelse av hybel har jeg spillt svært lite av begge spillene ettersom jeg ikke kan spille på nette Men all kreditt til Blizard som faktisk gjør et arbeid etter at man har kjøpt spillet, og fortsetter å komme med patcher "noen" år etter at spillet kom ut! Med mindre administratoren på nettverket du er koblet til har blokkert port 6112 TCP/UDP så er det mulig å joine games på battle.net. Det kommer aldri en patch som løser dette problemet da det er nettverksinstillingene som er skyld i at du ikke klarer å koble deg til battle.net. Du kan jo spørre administratoren pent om å åpne port 6112 TCP/UDP hvis porten er blokkert. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Bare pga World Cyber Games fikser de dette, men fortsatt nobelt gjort Alle de fiksene var ting som om brukt i en WCG match kunne få deg disqa... Lenke til kommentar
proxymus safiron Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 hva slags ulikheter er det i den nye pachten?. for eksempel jeg har en snål star- craft versjon der man har warcraft figurer i star craft og omvend og mye extra! utrolig fan det er jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå