Desdichado Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Gledelig å høre, SWAT serien er jo noe av det ypperste innen taktiske spill... Breach, bang and clear, go when ready! des,OUT! Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Skuffet over kanselleringen av SWAT: Urban Justice? Da vil antakelig nyheten om at SWAT 4 er under utvikling glede deg. Les artikkelen her Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Så dette blir erstatteren av kansellerte Urban Justice? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Så dette blir erstatteren av kansellerte Urban Justice? Ser sånn ut ja. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Så dette blir erstatteren av kansellerte Urban Justice? Ser sånn ut ja. Burde kanskje lest posten litt bedre ser jeg :!: Men det virker som de bruker den samme motoren og modellene... Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 SWAT 4 vil også lanseres med tre ulike kompetitive flerspillermodus, samt (og dette får deg antakelig til å smile) mulighet for å spille gjennom enspillerkampanjen i kooperativt modus sammen med andre. dette gleder eg meg til. Lenke til kommentar
sindreskalsykle Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Whoohoo Ser det ligger skjermbilder ute på gamershell ser bra ut vettu... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Whoohoo Ser det ligger skjermbilder ute på gamershell ser bra ut vettu... det ligger og skjermbilder her hos gamer http://www.gamer.no/bilder.php?produktid=17231 men det ser absolutt bra ut ja. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Endelig, har venta på at det skulle komme en erstatter for SWAT. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Kampanje-COOP også så fine skjermbilder! Endret 29. april 2004 av blackninja Lenke til kommentar
jan84 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Et spørsmål. Er Swat 4 en videreutvikkling av Swat Urban Justice? Eller et helt nytt prosjekt? Uansett, såvidt jeg har hørt så skulle ikke Urban Justice være taktisk i det hele tatt så for meg gjør det ingenting. Swat 3 er noe av det beste jeg har spillt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Et spørsmål. Er Swat 4 en videreutvikkling av Swat Urban Justice? Eller et helt nytt prosjekt? Uansett, såvidt jeg har hørt så skulle ikke Urban Justice være taktisk i det hele tatt så for meg gjør det ingenting. Swat 3 er noe av det beste jeg har spillt. Lurer jeg også på. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) I følge Vivendi er SWAT 4 et helt nytt spill, og har ingen ting å gjøre med det kansellerte SWAT: Urban Justice. Endret 30. april 2004 av Joachim_F Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Så lenge de jobbe med Urban Justice da. Spillet må jo nesten ha vært ferdig da de kansallerte det. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 håper det blir litt mer realistisk en Swat 3, syns det ble litt Arcade, spesielt storyen, Atombomber og masse terorister!! vill heller ha mange "ekte missions" alla bank ranet i swat 3. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 håper det blir litt mer realistisk en Swat 3, syns det ble litt Arcade, spesielt storyen, Atombomber og masse terorister!! vill heller ha mange "ekte missions" alla bank ranet i swat 3. Atombombene og en hau med terrorister tok litt av ja.. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 SWAT 2 var skikkelig realistisk på alle måter. Lenge siden jeg spilte det, men var virkelig tøft. Campanjen var virkelig bra. Man ser alt ovenfra og styrer de enkelte medlemmene, som man selv har valgt og utstyrt før missionet. Anbefales! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 spillte Swat2 mye, men det er faktsik ikke i nærheten så realistisk som SWAT Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 spillte Swat2 mye,men det er faktsik ikke i nærheten så realistisk som SWAT har aldri spillt SWAT 1 Hvordan er det? (ser man laget ovenfra ol?) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 det er litt vansklig å forklare det er basert på filmer og point and klick interfase. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg