Riotguy Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Det var synd at Russland ikke vant synes jeg! Jeg synes det er så kult når norge taper... hehe.... Russland var veldig gode teknisk da! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg synes det var en bra kamp fra Norge, men det var totalt unødvendig å slippe inn de to målene til Russland på slutten der. Resultatet skulle blitt 3-0 til Norge, men i stedet ble det 3-2 Norge spilte bra i går, Russland spilte vel ikke så godt som mange trodde de ville gjøre, men Norge sovna jo totalt de siste minuttene, og hadde det gått riktig galt så hadde det blitt 3-3. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg synes det var en bra kamp fra Norge, men det var totalt unødvendig å slippe inn de to målene til Russland på slutten der.Resultatet skulle blitt 3-0 til Norge, men i stedet ble det 3-2 Norge spilte bra i går, Russland spilte vel ikke så godt som mange trodde de ville gjøre, men Norge sovna jo totalt de siste minuttene, og hadde det gått riktig galt så hadde det blitt 3-3. Ja der har du rett. De to målene til slutt var tabbe. Kunne fort ha blitt 3-3 der om de hadde noen minutter til. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Helt ærlig; for oss som så kampen var det en ren maktdemonstrasjon fra Norges side. Norge spilt veldig god fotball i 60 minutter. Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Er du fra Russland? Mother Russia! DA! Nei er nok ikke det... Men jeg synes det er gøy når norge taper. Jeg har ikke så mye til overs for taktikken til norge.. De skal jo trakke ballen inn i mål.. Det er sjelden skudd utenfor 16-meteren.. (Selv om 2 av målene i går var fra utenfor 16-meteren, et unntak der.) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Er du fra Russland? Mother Russia! DA! Nei er nok ikke det... Men jeg synes det er gøy når norge taper. Jeg har ikke så mye til overs for taktikken til norge.. De skal jo trakke ballen inn i mål.. Det er sjelden skudd utenfor 16-meteren.. (Selv om 2 av målene i går var fra utenfor 16-meteren, et unntak der.) HAHAHA! Beklager at jeg ler, den der var veldig morsom. Litt av et argument du kommer med der! Etterpå selvmotsier du deg selv Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Er du fra Russland? Mother Russia! DA! Nei er nok ikke det... Men jeg synes det er gøy når norge taper. Jeg har ikke så mye til overs for taktikken til norge.. De skal jo trakke ballen inn i mål.. Det er sjelden skudd utenfor 16-meteren.. (Selv om 2 av målene i går var fra utenfor 16-meteren, et unntak der.) HAHAHA! Beklager at jeg ler, den der var veldig morsom. Litt av et argument du kommer med der! Etterpå selvmotsier du deg selv Eh nei, Norge prøvde å skyte fra utenfor 16-meteren i 2 av 20 sjanser/nesten-sjaser. Jeg så f.eks solskjær komme på midt på 16 meteren. og der det er opplagt at han burde skyte, så spiller han ballen enda lengere ut! Makan til fotball ar jeg ikke sett... SKYT MERE! Lenke til kommentar
lodott Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Riotguy..det var jo ikke dumt av Solskjær å spille ballen ut der. Skuddmulighetene hans var begrenset. Har du ikke mye til overs for taktikken til Norge? Det hadde ikke jeg heller...inntil i går. Da spilte de bra og morsom fotball. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg synes det er så kult når norge taper... hehe.... Og hva er kult med det? Tror du at du er tøff nå? Litt mer patriotisk kan du forresten ikke bli, da flyter begeret over. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Arrgh! Fotball Hvorfor være patriotisk forresten? Jeg mener, ja, jeg heier på Norge i noen idrettet... Men syns hele patriotisme greiene er ganske bortkasta... Jeg er ikke stolt av å være Norsk, bare glad jeg ikke bor i ett fattig land... Endret 29. april 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg er ikke stolt av å være Norsk, bare glad jeg ikke bor i ett fattig land... Er ikke verre enn å pakke seg over grensen. Sverige er ikke stort fattigere de. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg er ikke stolt av å være Norsk, bare glad jeg ikke bor i ett fattig land... Da kan du ha det som mål i livet ditt å gjøre Norge til et land du kan være stolt over å bo i. Lykke til! Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Godt sagt White og Toolshed. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Brukbart av Norge, uten å imponere spesielt (slik som første kampen mot Sverige) Men de har noe på gang nå. Bra valg av spillere på rette steder. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg er ikke stolt av å være Norsk, bare glad jeg ikke bor i ett fattig land... Er ikke verre enn å pakke seg over grensen. Sverige er ikke stort fattigere de. Nei da, de har bare million gjeld Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Nei da, de har bare million gjeld Har de million gjeld? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Ok, nå høres ikke akkurat million-gjeld mye ut i ei statskasse, men de har da en del gjeld... Husker ikke hvor mye... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå