Shinobis-REVENGE Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Ja, det er det jeg vil ha svar på.. Dere er antageligvis de mest uprofesjonelle/elendige admins jeg har sett, og jeg har vært borti mange. Dere sier ikke en gang hvorfor dere banner meg? Dere gir en annen en warn fordi "signaturen hans er for lang"? wtf? Dere er jo totalt idioter? Det er meget svakt. Dere er en parodi på dere selv.. FU Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Ja, det er det jeg vil ha svar på.. Dere er antageligvis de mest uprofesjonelle/elendige admins jeg har sett, og jeg har vært borti mange. Dere sier ikke en gang hvorfor dere banner meg? Dere gir en annen en warn fordi "signaturen hans er for lang"? wtf? Dere er jo totalt idioter? Det er meget svakt. Dere er en parodi på dere selv.. FU Istedenfor å slenge dritt om moderatorene i en tråd så ta det opp med de. Send en mail, så ordner det seg sikkert. *rapportere* Lenke til kommentar
Opus Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Istedenfor å slenge dritt om moderatorene i en tråd så ta det opp med de. Send en mail, så ordner det seg sikkert. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Slikt søppel vil vi ha oss frabedt i forumet. Har du noe på hjertet, ta det opp med moderatoren det gjelder eller forumstyret. Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg