Gå til innhold

Nokia 6230 og symbian software

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det er mulig å få tak i symian software som støtter nokia 6230? Slik jeg har forstått det så finnes ikke dette. Hvis noen kan fortelle hvorfor dette eventuellt ikke går hadde det vært bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The 6600 is a SMARTPHONE!!!

It's like a mini-computer. Watever u want u can install in it.

The 6230 is series 40. Its functions are limited to wat is there in the manual. No extra functions can be added.(However, the list of its functions is pretty impressive)

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om det er mulig å få tak i symian software som støtter nokia 6230? Slik jeg har forstått det så finnes ikke dette. Hvis noen kan fortelle hvorfor dette eventuellt ikke går hadde det vært bra.

Fordi 6230 IKKE har symbian ;) Litt vanskelig å bare få symbian på en telefon da :dontgetit:

Lenke til kommentar

Slik jeg forstår det er Symbian ett opperativsystem eller enn plattform, mener jeg har lest at det er et sammarbeidsprosjekt mellom SE, nokia, siemens og mottorola. Mulig at jeg har forstått dette helt feil men, tanken var vel egentlig om det gikk ann å kjøre symbian på 6230. Når det gjelder smartphones kan disse laste ned og kjøre programmer ( som støttes av symbian ), så vidt jeg vet kom f. eks nokia 6600 ikke med en mp3 spiller, men man kan fint laste ned programmer som gjør at du kan spille mp3, f.eks ultra mp3 som støtter symbian. Hvis derimot nokia 6230 ikke hadde kommet med mp3 spiller, så kunne man vel ikke lastet ned et slikt program fordi det ikke er en smartphone.

Mulig jeg er litt ute på tynn is, men hvis noen har noen innputts bekreftene eller avkreftene hadde dette vært bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...