Xanitra Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg skjønner ikke hva disse musikk selskapene maser etter. De hadde bare trengt å konstruere et virus (smittsomt som fy )som slettet alle mp3 filer, lovlige, og ikke lovlige.. så hadde de sluppet å bekymre seg. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hørest greit ut det da, men er det lov å lage virus som gjør sånt -> NEI Kan da vel ikke la plateselskapene ture på som de selv vil heller.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 altså se på riaa, de gjør mye sånt som er på kanten.. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg skjønner ikke hva disse musikk selskapene maser etter. De hadde bare trengt å konstruere et virus (smittsomt som fy )som slettet alle mp3 filer, lovlige, og ikke lovlige.. så hadde de sluppet å bekymre seg. Håper virkelig du vet bedre enn dette Hvis en bedrift f.eks. registrerer telefonsamtaler fra kunder (vanlig i sammenheng med kundeservice, noen ganger pålagt for å brukes i forbindelse med tvistemål). Skal dette lagres er det naturlig å komprimere samtalene ved f.eks. å bruke mp3. Hvis denne bedriften hadde blitt utsatt for et virusangrep som du beskriver vil musikkselskapene stått erstatningsansvarlig. Det finnes dessuten mange andre alternativer til mp3 for å komprimere lyd. Og nye hadde garantert blitt utviklet dersom det hadde blitt startet et kortog mot mp3. Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Enda bedre! De kan lage et virus som formaterer alle pc-ene i hele verden, og de kan ikke gjennopprettes! Genialt, ikke sant? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Jeg skjønner ikke hva disse musikk selskapene maser etter. De hadde bare trengt å konstruere et virus (smittsomt som fy )som slettet alle mp3 filer, lovlige, og ikke lovlige.. så hadde de sluppet å bekymre seg. Har du røykt noe du ikke burde ha røykt? Endret 29. april 2004 av Peterman Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Enda bedre! De kan lage et virus som formaterer alle pc-ene i hele verden, og de kan ikke gjennopprettes! Genialt, ikke sant? Jepp, da hadde dei fått has på alle andre ulovlige filene som er ute og går også Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 det er jo folk som legger inn platene sine på pc`n som mp3 format da! (ikke jeg, men vet om folk som gjør det) og da er det litt sjukt å greie alt under en kam Lenke til kommentar
insider Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Bedre at de bare hadde mistet internettkontakten til de slettet de ulovlige filene da. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 fint at det er så mange sterke meninger rundt området.. jeg er selvfølgelig enig i alle dere.. ville bare høre deres meninger. ciao Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg skjønner ikke hva disse musikk selskapene maser etter. De hadde bare trengt å konstruere et virus (smittsomt som fy )som slettet alle mp3 filer, lovlige, og ikke lovlige.. så hadde de sluppet å bekymre seg. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Har du røykt noe du ikke burde ha røykt? Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 jeg nei, jeg har ikke røykt noenting jeg Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Enda bedre! De kan lage et virus som formaterer alle pc-ene i hele verden, og de kan ikke gjennopprettes! Genialt, ikke sant? Jepp, da hadde dei fått has på alle andre ulovlige filene som er ute og går også For å ikke snakke om alle de lovlige! Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 ja, lovlig og lovlig. Enten de du har laga sjøl, eller mp3 filer du har brent fra egne CD'er-- men så snart du selger disse cd'ene, er plutselig mp3 filene ulovlige.. forvirrende greier. Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 ja, lovlig og lovlig. Enten de du har laga sjøl, eller mp3 filer du har brent fra egne CD'er-- men så snart du selger disse cd'ene, er plutselig mp3 filene ulovlige.. forvirrende greier. Det er ikkje rart du er forvirra, for du gjer det meir komplisert enn det er. Dine private kopiar blir ikkje ulovlege sjølv om du kvittar deg med original-CDane. Etter lova er det faktisk heilt irrelevant kvar originalen kjem frå, så du kan t.d. kopiera CDar du lånar på biblioteket eller lasta ned MP3ar frå nettet. Plateindustrien er ikkje heilt glad, men lova er ikkje endra (enno). (Det er relativt strenge restriksjonar på kven du har lov å kopiera til. Difor er det t.d. ikkje fritt fram for fildeling på Internett.) Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg skjønner ikke hva disse musikk selskapene maser etter. De hadde bare trengt å konstruere et virus (smittsomt som fy )som slettet alle mp3 filer, lovlige, og ikke lovlige.. så hadde de sluppet å bekymre seg. skulle software-produsentene lagd et virus som sletter alle exe-filer på maskinen din også da,?? hørt mye rare løsninger rundt denne problematikken, men denne tar kaka! Lenke til kommentar
dun Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Dette viruset hadde vært total bommert. 1) de har vel ikke lov til noe sånn 2) her i Norge f.eks. har man jo lov til å ha en mp3 kopi av en CD man har kjøpt 3) finnes mange andre formater enn mp3 4) mange band eller andre "foretak" på fritiden lagrer tingene sine som mp3filer. Internett er jo genialt sted for promotering av små lokale band, og hvem gidder vel laste ned 40MB .wav format for et band de aldri har hørt noe om, greit nok, fler og fler får bredbånd, men det får da være grenser. 5) mange andre ulemper jeg ikke orker ramse opp i de sene nattetimer Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Nei, men hehehe, det skulle tatt seg ut om de faktisk konstruerte et slikt virus. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Ja, de hadde blitt anmeldt fort som faen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå