Xanitra Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Noen som husker de første Test Drive spillene? DET VAR SÅ KONGE!!! Dårlig grafikk, PC speakeren som tutet og laget støy.. aaah.. det var tider det. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg husker en bane som var noe grand canyon ting med et stup på høyre side. Og om du kjørte porschen utenfor så gikk det et par sekunder... og så knuste ruta. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hadde TD 1 og 2 på Amiga. SÅ jeg hadde deilig lyd i motsetning til PC-speakeren mange spillte det med Lenke til kommentar
brusher11 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Akk ja, det var ider det ja...Hadde TG på den gamle brødboksen C64... ____ C64 - We shall raise again!!! Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 "memories..." Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Jeg husker en bane som var noe grand canyon ting med et stup på høyre side. Og om du kjørte porschen utenfor så gikk det et par sekunder... og så knuste ruta. hehehe it's all coming back to me:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Og glemte du å gire, så sprakk frontruta.... Gode gamle Amiga-dager trer frem fra glemselen Og "Gee Bee Air Rally" da, dæggern, det var saker. Endret 29. april 2004 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Mener å huske at td 3 var bra. Man skulle fra a til b, men hvordan man kom seg dit var ens eget valg. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 har prøvd td3 på den nye PCen min, og det er helt uspillbart går alt for fort Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 De tre første Test Drive spillene var fantastiske. Mange likte dem ikke pga det manglet et mål i spillet men det er virkelig å være for streng. Spillet heter tross alt Test Driv, altså prøvekjøring. Man satte seg i en bil og kjørte hvor man ville på ( den gang ) gigantiske kart. Været skiftet og det var også skifte mellom dag/natt. Av og til traff man på andre biler som var ute på søndagsturen sin. Det var morro å eksperimentere med mulige stunt hopp og ville håndbrekk svinger i høy hastighet. Det var en riktig "koselig" serie. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 du må snakke om test drive 3.. På det første test drive spillet var det egentlig bare å velge en bil å kjøre på en vilkårlig strekning... Lenke til kommentar
HWE Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) du må snakke om test drive 3.. På det første test drive spillet var det egentlig bare å velge en bil å kjøre på en vilkårlig strekning... Neida, det er et mål med spillet, det er å komme frem til bilbutikken på toppen. (det sier ihvertfall hukommelsen min, men så er det leeeeeeeenge siden jeg spilte det.) Test Drive var det første spillet jeg fikk på Amigaen, så det spilte jeg mye. Hmm, må kanskje rigge opp Amigaen og teste Test Drive i helgen :-) Noen nevnte stupet var på høyre side, men var det ikke fjellvegg der og stup på venstre side ? Kongespill i på sin tid ihvertfall Edit: fant noen screenshots http://www.mobygames.com/game/shots/p,19/gameId,107/ og Test Drive 2: The Duel http://www.mobygames.com/game/shots/gameId,2107/ Endret 30. april 2004 av hwe Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Test drive 3 var jo et godt sprang i sin tid. Biler i 3D istendenfor sprites osv... Spill-motoren (slik som mange andre gamle) går rett på klokkefarten, så jeg kan ikke anbefale det på noe raskere enn en Pentium 90. *zoom* Husker ikke 1eren, men spilte 2eren mye. Rotet i noen gamle kasser her om dagen, fant Outrun på 5.25". Lenke til kommentar
HWE Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Test drive 3 var jo et godt sprang i sin tid. Biler i 3D istendenfor sprites osv... Screenshots fra Test Drive III her; http://www.popularracinggames.com/test-drive-series/td-3.htm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Heh, når jeg ser screenshots igjen nå, innser jeg at nostalgi er best der den er. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Det var jo TD3 som var best da! Rødt og grønt lys, tog skinner, fyrtårn og det går ann å kjøre av veien. Men et enda bedre spill må jo være Stunts. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Syns ikke stunts slår test drive jeg nei.. For min del var screen shotsene et varmt tilbakeblikk. Lenke til kommentar
insider Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 ja husker jeg spilte det hos en vell på barneskolen eller noe, dreiv å mekka baner og slikt:) morro var det Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Noen som husker de første Test Drive spillene? DET VAR SÅ KONGE!!!Dårlig grafikk, PC speakeren som tutet og laget støy.. aaah.. det var tider det. Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå