kns Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg bruker Outlook Express ( i Xp), og ønsker å kunne bli varslet om epost uten at selve Outlook kjører. Riktignok genererer Outlook et lite ikon i trayet når jeg mottar epost, men dette krever at Outlook selv er oppe og går. Finnes det et lite program som kan gjøre dette for meg? Kanskje et dumt spørsmål, men dog, det er vel forsøket verdt ;-) Takk. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Det finnes mange programmer som kan sjekke om du har fått mail i bakgrunnen, mens du holder på med andre ting. Et av dem, som jeg synes er ganske bra er PopTray - det skader jo ikke at det er helt gratis heller Her kan du laste det ned: http://www.poptray.org/ Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg bruker Outlook Express ( i Xp), og ønsker å kunne bli varslet om epost uten at selve Outlook kjører. Riktignok genererer Outlook et lite ikon i trayet når jeg mottar epost, men dette krever at Outlook selv er oppe og går. Finnes det et lite program som kan gjøre dette for meg? Kanskje et dumt spørsmål, men dog, det er vel forsøket verdt ;-) Takk. dette spørsmålet har jeg lest et eller annet sted på news, var det deg ? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg bruker et lite program som heter Desktop Sidebar. Det gir litt systeminfo, RSS-feed'er, styring av Winamp og Mediaplayer osv, pluss at den sjekker epost for deg uten Outlook / Outlook Express. Jeg syns dette programmet er mer eller mindre genialt. Brukte Samurize og lignende før, men ingenting slår brukervennligheten til Desktop Sidebar... Lenke til kommentar
kns Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 dette spørsmålet har jeg lest et eller annet sted på news, var det deg ? Nope. Var nok ikke det, gitt Tusen takk for svar, folkens. Skal teste forslagene ut straks! Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Legg inn msn og msn + så kan du få meldinger når du har epost...funker kjempefint Lenke til kommentar
kns Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Funker det ift Outlook også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå