Supervisor Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Databutikken har billige Aspire strømforsyninger. I tilleg har de nesten gratis (les billig) frakt. Se her http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=237796&hl= Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Den ser mistenkelig lik ut som en Levicom Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 hvorfor ikke kjøpe en mist da vel!? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 fordi den er svinedyr i forhold da vel! tenk litt før du spammer.. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Det så litt for godt ut til å være sant.... Men dæsken, den tror jeg jeg kjøper! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 mange sier det er samme som levicom.. har riktignok ikke noe bevis. leter fortsatt. men de skal vist nok ikke være så værst de sapire greiene.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Det er nok spart inn på noe som f.eks spennings regulatorer . Utseende og "papp" watt betyr ingenting . Den har dog fått gode omtaler . Det koster penger å produserere high end PSU . Mist er en slik . ... Endret 5. juni 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det er nok spart inn på noe som f.eks spennings regulatorer .Utseende og "papp" watt betyr ingenting . Den har dog fått gode omtaler . Det koster penger å produserere high end PSU . Mist er en slik Også Bequiet fra 3dfxcool. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 så ikke så alt får gal ut den der.. kanskje kjøpe.. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 det er nok spart inn litt med den virker solid og skikkelig innvendig, selv om ekstriøret har et litt shabby preg... minner meg litt om chieftech psu'er.. tunge og solide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå