caspar Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hei! Jeg skal kjøpe et kompakt digitalt kamera (må passe i lommen) som jeg skal bruke til å ta enkle bilder med som ikke trenger å være av super-duper kvalitet. Derimot vil jeg at kameraet skal kunne ta ålreite videosnutter. Minimum 2 minutter. Maks 4.000,- inkl 256Mb minne. Hva anbefaler Oh Store Forum på akam.no? Ærbødigst cml Lenke til kommentar
mandela Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 dersom du snakker om digitalt fotoapparat, antar jeg at blant de beste på video vil være nye P serien til Sony. Med m-stick pro tar den video med 30 bilder i sekundet. (sikler selv på p73, som ser veldig lovende ut fra spesifikasjonene, den kommer i begynnelsen av mai, ser at mpx.no har den oppført på lista si allerede til 3200,- men jeg håper å se den til nærmere 3000 når flere butikker får den serien (antatt utsalgspris oppgitt ved lansering var 300 usd for p73)) Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Kjøpte nettopp Fujifilm Finepix F420. Det kom på 4000 kr inkl. 256 mb minnekort. Det er lite og kompakt og tar opp video med 30 bilder i sekundet. Er fornøyd med det ihvertfall. Lenke til kommentar
nbor Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Det beste kompakt kamera med god filmfremvisning (tror den har bildestabilisator når den filmer også) jeg har fått presentert er Canon Powershot S1 IS. Nils. Lenke til kommentar
neste_nybegynner Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Det beste kompakt kamera med god filmfremvisning (tror den har bildestabilisator når den filmer også) jeg har fått presentert er Canon Powershot S1 IS. Nils. Men denne får du ikke til 4.000 inkl. 256 MB (jeg "sikler" også på dette kameraet..) Lenke til kommentar
fishlake Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Konica Minolta DiMAGE Z2 burde være helt i "videotoppen" Lenke til kommentar
magnusf Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Hvis det er et kamera som passer i lomma du skal ha, så kan jeg anbefale Minolta Dimage XG. Særdeles lite og lett uten utstikkende detaljer, og har en videomodus hvor du kan ta opp helt til minnekortet er fullt med 30fps (riktignok bare i 320X240). Jeg får over 6 min på mitt 256Mb kort. Til å være et 3.2 megapixel kamera tar det også bra bilder. Endret 8. mai 2004 av magnusf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå