merl1n Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Heisann! Rundt juletider kjøpte jeg e700 sammen med et netcom activetalk abb. Det jeg lurte på nå var om jeg kunne selge e700 for det den er verdt og kjøpe en ny telefon uten binding og bruke denne sammen med activetalk abbonementet? Dette skal da ikke by på problemer verken for meg eller for kjøper av e700? For det er da ikke lagt inn noen sperre på telefon? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Det skal ikkje vere noko form for sperre, eller problem knytta til å bytte telefon. Så om du ikkje vil ha din telefon lengre så er det berre å selge den og kjøpe seg ein ny (då utan bindingstid som du påpeiker) Viss du har forsikring gjennom mobilaboet, er det heile tida den telefonen simkortet sitt i som er den forsikra gjenstanden dermed vil ikkje eit bytte av telefon ha noko innverknad på viss du skulle bli fråstjåle eller få skadd den nye telefonen. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Du kan ta ut simkortet, selge e700, kjøpe en annen telefon (til full pris!), sette inn simkortet..og bruke den nye telefonen som om ingenting har skjedd. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 ok. Driver å sikler på N6600 Jeg kan vel få 2500 for en 3 mnd gammel pent brukt e700 ? Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 jeg lurer vel egentlig på noe i det samme. så kan vel heller spørre her enn å lage en ny tråd. kjøpte en tlf for 1 mnd siden, med telenor privat + abb. uten forsikring. saken er det at telefonen nå har blitt ødelagt. skjedde for et par dager siden. lurer på om jeg da kan kjøpe en ny tlf, fortsatt med telenor privat + abb, eller er det ikke mulig? har ikke lyst til å betale fullpris for en mobil, og det er jo ikke min feil at den er ødelagt. noen unger leiket med den, og mistet den mot en stein. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Sjaban : Du får nok ikkje noko ny telefon til bindingspris, før bindingstida har gått ut. Og sidan du ikkje hadde forsikring på den sitter du litt med sjegget i postkassa no. Viss du har heilårs reiseforsikring kan det hende at dei kan dekke denne skaden, men eg er ikkje sikker. mvh JanEiirk Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Ok! takk...litt kjip egentlig men. sånn er nå det da. er man uheldig så er man uheldig. off. fortsatt kjedlig å betale fullpris for en telefon da. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 er nå engang slik. telenor gir deg 1500++ når du kjøper en telefon med binding. 1 måned senere så vil de ikke gi deg 1500++ til bare for 1 måned ekstra med binding. Er jo rimelig logisk..men selvfølgelig kjipt. Mobiltelefon er dyrt..dessverre så har jeg mange innom som ikke helt har skjønt det, og skal ha telefoner uten abo med kamera og hele greia til 4-500,-..og får store øyne da jeg forklarer at det er kun med abo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå