svennand Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) ser at fler og fler webshoppere slenger seg på hw sitt forum.. hvorfor ikke lage en egen webshop del der hver webshopper som vil, kan ha si eiga mappe... på samme måtte som hardware/skjerm og skjermkort/ poster så kunne det vært hardware/webshop/komplett hardware/webshop/psdata hardware/webshop/netshop osv... altså for forbrukere som har noe de vil enten spørre om eller noe de vil klage på til dem så kan de lett poste ett innlegg i for eksempel netshop si mappe, så vil de mest trolig få svar av netshop ganske fort. etter slik jeg har sett så har webshopper folkene som har vært her på forumet vært rask til å svare... forenkler alt ganske mye framfor å måtte sende mail og vente flere dager på svar... gjør ting litt lettere for de webshopperne som aktivt surfer på hw.no sitt forum for å finne missfornøyde kunder som de kan hjelpe Endret 29. april 2004 av svennand Lenke til kommentar
Lond Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Om webshoppen er så useriøs og dårlig at den ikke kan svare per mail eller per telefon(slik som amraam), bør man ikke kjøpe hos dem. På en annen side blir det vel bra for de andre brukerne å se hvilke webshopper som tar deg seriøst, og om de er raske til tilbakemeldinger. Dette støtter jeg. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Dette har med forumet å gjøre, så jeg flytter den til rett sted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg