daffyd Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hei alle sammen! De siste par dagene har jeg hatt litt "hikke" på linja mi, og i går ettermiddag så mistet jeg den helt. (DSL-lyset er slukket på routeren, alt annet ser ut til å virke fint.) Er det noen andre som har lignende problemer? (Bor i Oslo, tilhører så vidt bydel Günerløkka, tror jeg...) Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 når DSL lyset ditt slukker så er det ikke kontakt med DSLAM i din sentral, så da er problemet meget lokalt. Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 (endret) OK, det var noe slikt jeg mistenkte ja. Har en del kollegaer her som også har NGT, men de har ikke hatt tilsvarende problemer. Jaja Holder det å sende en e-post til kundeservice, eller bør jeg ringe??? Endret 29. april 2004 av daffyd Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Du bør ringe om du vil ha det fikset rimelig fort Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Ringte, og de skal se på det. Virker som om det var noe kluss med linja, og telemontør er bestilt fra telenor. Så er det bare å krysse fingrene og håpe at det blir fikset med det første. Da var det iallefall bare meg det gjaldt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå