Jarmo Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 L@@k her: http://pub.tv2.no/nettavisen/okonomi/article219368.ece Lenke til kommentar
JimDandy Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Har du sjekket Meldingene dine, jarmo? Likte tilbudet ditt og har ikke fått noe svar enda. Tenkte jeg kunne prøve å nå deg på denne måten Jim Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Prisen hjelper på det, men skal de selge telefoner må de gjøre noe med design og kvalitet også "vel talt xpi" Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg skjønner ikke helt hva dette har med operatører å gjøre? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Jeg skjønner ikke helt hva dette har med operatører å gjøre? Du kommer til å få bedre tilbud fra operatører som selger mobiltf. Seff. gjelder det butikker også Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Ja, men nå er det ikke sånn at dere diskuterer tilbud fra operatører. Dere snakker om nokia generelt og da burde denne plasser under mobiltelefoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå