stikon Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 1. Jeg lurer på om jeg bare kan bruke Fuji sine linser til mitt S7000 kamera. Tenker på tele forsats og vidvinkel. Funji har "bare" en 1,5X teleforsats mens andre leverer 2,5X. 2. Hvilken av de to memory typene er best å bruke? S7000 har plass til de siste nye og veldig små brikkene men også til noen som er endel større. Har dette noe å si? Lenke til kommentar
olemm Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Har nylig bestilt et S7000, men foreløpig ikke noen minnebrikke. Lurer også på nettopp dette, hva er fordelene med et XD-kort framfor CF? Er en ganske stor økonomisk forskjell der, XD koster omtrent det dobbelte, hva er det som gjør at det er verd det? Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) s7000 er bedre laget for XD-kort enn CF-kort. Det vil si at lagring o.l. vil gå fortere med XD-kortet på det kameraet. Endret 3. mai 2004 av Cain_85 Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hei, jeg bruker CF, og det går bra det! Har et mindre XD-kort også, men har ikke hatt noe behov for å bruke det. Fraråder på det sterkeste å bruke noe annet enn Fuji og Olympus sine forsats/vidvinkel. Har vært debatert på Drpreview sine Fuji-forum, og det jeg har hørt er utelukkende dårlige tilbakemeldinger på de andre forsastsene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå