ZkedaR Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Se topic... Har sett en del for å si det mildt rare forklaringer på hva en østlending er, sier ingen av dem enda for da ødelegger jeg hele poenget mitt. Så hva mener du må til for å være en østlending? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Fra østlandet....? Korrekt. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 merkelig det der ja.. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Intresant En østlending kommer vel kanskje fra østlandet jah Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 østlending kommer fra østlandet nordlendinger kommer fra nordlandet (nordnorge) sørlendinger kommer fra sørlandet vestlendinger kommer fra vestlandet Lenke til kommentar
TRS Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 i midtnorge blir midtlendinger da? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 norge er så lite at grensene mellom øst og vest ligger helt inntil hverandre Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 en østlending er en som bor øst for Bergen! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Nordlendinger kommer ikke fra nord-norge, de kommer fra Nordland. F.eks en fra Finnmarker jo fra nord-norge. Men han er likevel ikke nordlending. Endret 29. april 2004 av darkness| Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 dette viser norge delt inn i de 4 delene vi har Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Jeg vil si at østlendinger kommer fra oppland og Hedmark. ikke Oslo! Endret 29. april 2004 av Riotguy Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 ikke jeg som har laget kartet, vet ikke hvor riktig det er, men jeg fant noen andre kart som var like... det er da sånn ca riktig Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 jeg regnet nå meg som fra midt-norge.. ikke østlending Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Det jeg mente med rare forklaringer på hva en østlending er kommer stort sett fra folk i Oslo, har hørt at folk derfra sier at en østlending er en fra Oslo... Men så er det mange fra Solo som ikke vet en dritt om hvordan livet utenfor Oslo er da... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Hva er vitsen med all denne hetsen mot oss Oslo-folk? =/ Hva har vi gjort galt da? Bare fordi vi bor i den fineste byen i dette flotte landet? =D Til topic: Østlendinger er innlysende nok folk som kommer fra Østlandet. Du er ikke så smart du? Endret 29. april 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Det var ikke hets, bare en ting jeg har lagt merke til... Og jeg vet hva en østlending er, ville bare se hva folk mente en østlending er... Fordi jeg har hørt så mange "fantastiske" forklaringer på akkurat det feltet... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Det var ikke hets, bare en ting jeg har lagt merke til... Og jeg vet hva en østlending er, ville bare se hva folk mente en østlending er... Fordi jeg har hørt så mange "fantastiske" forklaringer på akkurat det feltet... Jeg mente ikke at denne tråden var hets, jeg hintet til tidligere tråder jeg skjønner du. Nå fikk du forklaringen din også. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 dette viser norge delt inn i de 4 delene vi har Var et "meget dårlig" kart, folk fra Kristiansand defineres _ikke_ som vestlendinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå