pecker Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Skal bygge Pc, har tenkt pa dette oppsettet; HK:Epox EP-8HDA3+ Ram:Corsair value pc3200 1gb brikke Cpu: amd 64 athlon 3200+ Disk:Western Digital Caviar SE 160 GB 8 MB cache Noen som har en formening om dette oppsettet? Possitivt/negativt? Vil det i heletatt fungere? Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Skal bygge Pc, har tenkt pa dette oppsettet; HK:Epox EP-8HDA3+ Ram:Corsair value pc3200 1gb brikke Cpu: amd 64 athlon 3200+ Disk:Western Digital Caviar SE 160 GB 8 MB cache Noen som har en formening om dette oppsettet? Possitivt/negativt? Vil det i heletatt fungere? Liker ikke Epox EP-8HDA3+ da jeg har fått 2 kort som ikke har funket. jeg sverger til msi. Det første Epox kortet fikk jeg beskjed om å flashe bios med det samme jeg startet opp, å det fulkte ikke med noe diskett eller noen advarsel om at man måtte ha det. det neste begynte bare å pipe uten at noe annet skjedde. møkkakort sier jeg. men andre sverger at de ikke skal ha noe annnet. jeg har hat flere msi kort å de funker som de skal. Og en annen ting er at msi er flinke til å oppdatere biosene til kortene. Edit: wd diskene bråker bytt heller til http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121189&cks=PRL Endret 29. april 2004 av Fixer'n Lenke til kommentar
pecker Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 hvilket Msi kort gir mye for pengene?, og hva slags ram funker det bra med? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 hva med gigabyte hovedkort? har forresten et Gigabyte GA-K8VNXP, toppserien i K8T800 chipsettet! det er knallstabilt, og har kjørt strøkent over en uke! ta kontakt om det er no! Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Har du dobbelpostet, eller har du dobbelpostet?? Edit: Skrive feil. Endret 29. april 2004 av Macfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå