Captain Calvert Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hei, Jeg er en skikkelig bokorm, og mange av bøkene mine er i .lit- eller .pdf-format. Det er ekstremt slitsomt å lese disse på skjermen til den stasjonære PCen min. Jeg vil derfor gjerne ta dem med meg over i godstolen. Den åpenbare løsningen er selvfølgelig en lap-top, men de er dyre, og jeg har bare dette helt enkle skjermbehovet. Alt annet enn å lese bøker foretrekker jeg å gjøre stasjonært. Det jeg derfor trenger er en PDA med minimalt med funksjoner utover mulighet for USB-tilkobling til den stasjonære, litt minne og gjerne en litt større skjerm enn det som er vanlig for slike produkter. Er det noen her som har noen tips? Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hvor mye penger har du tenkt til å bruke Lenke til kommentar
schloemi Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 jeg leste inten nytt fra vestfronten på en palm III som jeg kjøpte for drøye 4 år siden og synes det gikk helt fint, så du kan jo evt bare prøve en palm zire eller hva den heter... du får vel de billigste palmene for 1200 kroner med 8 MB minne som burde holde for et par bøker. Lenke til kommentar
Captain Calvert Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Hvor mye penger har du tenkt til å bruke Så lite som mulig. Palm-forslaget høres greit ut. Ideelt skulle jeg gjerne hatt en litt større skjerm, men jeg takker for det tipset. Endret 29. april 2004 av Captain Calvert Lenke til kommentar
Ola_os Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Tror Whitebox kommer med en liten sak som kan passe deg. Den har visst 8,4" skjerm. Prising vet jeg ikke noe om. Se nederst på http://www.whitebox.no/ ola Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Kjøp deg en vanlig LCD skjerm og sett deg i godstolen med den Lenke til kommentar
schloemi Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 uansett passer inlegget kanskje bedre under www.amobil.no??! med tanke på at de også har om PDA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå