ThomasWH Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg lastet ned en grafikkdemo av en kamerat. Han er på ferie, så jeg vet ikke hvordan jeg skal pakke ut filen som er av *.tar formatet! Joda, "pakket" den ut jeg, med WIN-RAR, men inne i filen lå det 20 stk mindre .001, .002 osv. filer! hva skjer? Hjelp! Lenke til kommentar
OEH Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Bare dobbeltklikk på .001 filen så kommer det opp en annen fil, pakk ut den og du skal være i mål. .00* filene er egentlig winace sitt pakke format, men winrar støtter den også. -OEH Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Det betyr bare at det ligger pakkede filer inni det pakkede filen. Det høres kanskje litt overflødig ut, men slikt skjer ofte med diverse ting som distribueres over internet (både lovlig og ...). Uansett, bare åpne den første filen (den med lavest tall bak, altså .r00 eller .r01) med winrar, så vil du få se innholdet av alle filene samlet. De mange små filene fungerer nemmelig slik at de er koblet sammen, så hvis du pakker ut den første, så vil alle de andre følge med automatisk. Si ifra om du fremdeles får problemer, så skal jeg forklare i mer detaljer. -Stigma Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Stenges da dette ikke har noe med hrdware å gjøre. Prøv på nytt i programvare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg