Gå til innhold

Athlon64 og kjøleblokk

Erad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thermaltake TR2 M6 (K8) Opteron/Athlon64 A4006D Socket 754/940 AMD XP3400+ 21dbA

^^ jada den holder den, men BOXED Betyr at der følger med vifte så du slipper jo den der da egentlig, men den du har valgt er ypperlig da den nesten ikke bråker

Lenke til kommentar

HAH! det var ikke langt unna :p

spesielt når hk er bygget slik at to festehull er opptatt av skruer allerede, så hele ene hjørnet henger liksom i løse lufta ( denne, der du ser plastikken)

Var rask under med fingern der ja :cool:

Edit: Leif YOU BASTARD!

btw, det står i hk manualen at den ikke tar agp 3.3v skjermkort? bare 1.5 og 0.8 hvordan finner jeg ut hva koret mitt er?

Det er et MSI Starforce GeforceTI4200 T-D (er ikke helt sikker på den t-d greia)

Endret av Erad
Lenke til kommentar

hmm...går det ikke an å feste kjøleblokka i ramma, og så skrue fast ramma i hovedkortet? eller er jeg helt på jordet??

Slik står det iallefall i manualen til mitt ECS VIA kort. Har liksom ikke tenkt over det før nå, for jeg monterte det på den vanlige måten. Det er litt scary når den bøylen smeller til og låser seg.

Endret av mantra17
Lenke til kommentar

Var det jeg gjorde.

Først satte jeg en brakett bak (under) hovedkortet, så satte jeg på en annen brakett (med fester til kjøleblokken) på oversiden av hovedkortet. Så skrudde jeg de sammen, satte nedi cpu og satte kjøleren oppå der igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...