Gå til innhold

Logitech Pilot Wheel Mouse

Anbefalte innlegg

Til nå har vi bare testet optiske mus i front av utviklingen, men hvordan kommer en god gammeldags ballmus ut av det? Vi har nå testet en mus uten så mange fancy detaljer, men til gjengjeld av god gammeldags kvalitet.

Les omtalen

Erik Jørgensen

Gamer.no

[ Denne Melding var redigert av: Macint0sh på 2002-04-05 17:48 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-04-07 16:10, dominizer skrev:

At denne dinosaur-musen fikk bedre enn MS Explorer og Logitech Dual Optical synes jeg også er ganske drøyt. Greit nok den er billig, men for en gamer ville en slik mus ALDRI holdt.

Vel, jeg er en aktiv gamer og dette er musen jeg bruker. Jeg foretrekker den fremfor konkurrentene fordi den flott passer inn i hånden og fordi den er av superb kvalitet. Det er dessuten en hel del av verdens beste Quake 3 spillere som bruker denne musen, den er også brukt av noen av de beste Counter-Strike spillerne. Jeg vil anta at du selv ikke har prøvd musen med en skikkelig musmatte. I så fall, prøv den og *så* si hva du mener.

Lenke til kommentar

Denne musen har jeg brukt de siste 5-6 månedene, og jeg har aldri vært mer fornøyd med en mus før. Den har perfekt form, og er god og presis.

Jeg benytter musen sammen med icemat; en glimrende kombinasjon.

Jeg benytter ikke iceskatez på denne musen, da friksjonen rett og slett ble for liten. Bare en liten dagen-derpå-skjelving på hånden gjorde stygge utslag. :wink: For meg så gir denne musen perfekt friksjon uten iceskatez på icemat'en min.

Jeg skal kjøpe samme mus neste gang også... Men denne slutter jo aldri å virke, så det kan ta sin tid.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Logitech`s optiske tråløse mus e Dritt dritt å atter dritt.

For det første er den klompete!

for det andre er det ekle Knapper!

for det tredje lagger den når du beveger den raskt!

for det fjerde Blir den påvirket av andre Tråløsemus!

For det femte Blir teflonPads`n slitt slik at

Plastikkantene Skraper ned i Musematta di!

for det N`te Nå den faktisk rengjøres ganske ofta

fordi det legger seg støv og dritt på linsen som skal registrere bevegelsene, slik at den Får nedsatt

fuksjonabilitet.

Stavekontroll?

[ Denne Melding var redigert av: boogie på 2002-04-24 12:56 ]

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...