dubidub123 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg kjører windows xp. Etter jeg slår på min data, kommer det automatisk DFRGNTFS.exe i bakgrunnen, og den bruker 99% CPU usage, og jeg klarer ikke stoppe den. Jeg har ikke bedt om at den skal kjøre eller noe! Jeg vil at den skal slutte å loade seg selv, noen som vet feilen? (Nei den er ikke på schulde menyen....) Lenke til kommentar
herpel Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) trodde du lurte på hva det var, sorry. men kanskje lurt å bare la den gjøre det ferdig? Alltid fint med litt defragmentering. Endret 29. april 2004 av herpel Lenke til kommentar
dubidub123 Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Joda kan bare bli ferdig for meg, men problemet er at den har nå stått på 5 døgn i strekk uten stans, og jeg ser ikke noen forbedring etter analysering av disken.... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Har du provd Start--Kjor--msconfig for aa sjekke om den ligger til aa starte med litt defragg/analysering naar pcen starter opp Lenke til kommentar
dubidub123 Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Ser helt fint ut der.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå