Kowalski Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Jeg regner med at mange av dere husker spillet Crimson Room, tenkespillet der man måtte komme seg ut av et rom ved hjelp av forskjellige små hjelpemidler og hint. Nå er oppfølgeren ute, den mildt sagt avhengighetsskapende varianten Viridian Room. Jeg har kommet meg et stykke på vei, men vil ikke gi så mye hjelp i begynnelsen (litt av moroa er jo å slite seg frem til en løsning). Allikevel - sliter du voldsomt så er selvsagt dette tråden å spørre i. Nok sagt, her er spillet: Viridian Room edit: Har kommet meg gjennom! Endret 30. april 2004 av Kowalski Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Yay! "Service Temporarily Unavailable" Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Det kan se ut som siden er nede ja, de hadde tydeligvis ikke båndbredde nok til å ta imot all trafikken som kom i natt (det ble jo sluppet i går kveld). Synd, for det var stor underholdning i å løse det! Så imens man venter på at Viridian Room kommer opp igjen er det vel verdt å gå løs på Crimson Room en gang til. Det er fortsatt spennende å løse både andre og tredje gangen synes jeg. Crimson Room Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Oppdatering - siden er nå oppe. Det fungerer i alle fall brillefint her. Så prøv dere - og se hvem som kjappest greier å komme seg ut Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Service Temporarily Unavailable..... Edit: kom inn nå Edit2: drit at det er på japansk/kinesisk/eller noe lignende Edit3: Klarte det!! Edit4:Leif i Edit3 Endret 2. mai 2004 av $k$ Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Hva er det dere sliter med? Jeg klikket meg nettopp inn igjen, etter å ha fjernet cache. Fungerte helt topp. Forresten, jeg anbefaler at man spiller seg gjennom Crimson Room først, om man vil ha mest ut av det. Hodebry er gøy. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Hvordan skal dette være mulig?Kommer meg ikke gjennom Crimson room en gang jeg(er ikke dum ass) Endret 1. mai 2004 av PyroCX Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Tja.. du må være kreativ i alle fall. Og så er det jo den gode gamle *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* -metoden da. Men om du lurer på noe spesifikt så er det jo bare å poste her. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Tja.. du må være kreativ i alle fall. Og så er det jo den gode gamle *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* -metoden da. Men om du lurer på noe spesifikt så er det jo bare å poste her. JUKS ikke les vis du ikke vil jukse. eller bare holde inne TAB å se hvor du kan trykke Lenke til kommentar
brillan Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) eller bare holde inne <ukjent> å se hvor du kan trykke virker ikke hos meg Endret 1. mai 2004 av eXploid Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Kommer ikke inn jeg EDIT: kom inn nå Endret 1. mai 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg tror at siden er nede like mye som den er oppe. Om dere har flaks, så kommer dere inn. Den får nok sykt mye treff, i og med at Crimson Room var så populært da det kom. Løs Crimson Room i mellomtiden Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 you dive into unbelivable ...?? let me help ............?????? noen som klarer å forstår resten Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg tror ikke det som blir spilt av baklengs er særlig relevant, det er i alle fall ikke noe man trenger for å løse spillet. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Okay...jeg har fått åpnet den boksen og den viser en film av en som står og danser. Og jeg har en nøkkel (ordinary key, ikke sølv/gull - Ikke nøklene som passer til skuffene). edit : Hva gjør jeg nå? edit 2 : hmmm....kanskje han mimer "musikk"..hmmm. edit 3 : stereoanlegg.. Endret 2. mai 2004 av Laman Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Se nøye på hele filmen, og legg merke til hva figuren gjør på slutten. Vent til hele filmen er slutt, og trykk så på det stedet du antar at du bør trykk epå veggen Lenke til kommentar
Laman Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Så..hva er tallkoden? send PM.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Så..hva er tallkoden? send PM.. Spoiler: Du skal ha skaffet deg en lapp med en internettadresse på. Gå til den adressen, og finn tallet Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Blæh.. Har funne alle tinga, men klarer ikkje å gjere noke med dei... (Reknar med det skal gå an å legge CD'en i coveret, bildene i ramma osv.?) Lenke til kommentar
Laman Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Runna det nå nettopp! Bare å sende PM hvis du lurer på noe! Glad nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå