Gå til innhold

Oppfølgeren til Crimson Room, Viridian Room

Kowalski

Anbefalte innlegg

Jeg regner med at mange av dere husker spillet Crimson Room, tenkespillet der man måtte komme seg ut av et rom ved hjelp av forskjellige små hjelpemidler og hint.

Nå er oppfølgeren ute, den mildt sagt avhengighetsskapende varianten Viridian Room.

Jeg har kommet meg et stykke på vei, men vil ikke gi så mye hjelp i begynnelsen (litt av moroa er jo å slite seg frem til en løsning).

Allikevel - sliter du voldsomt så er selvsagt dette tråden å spørre i.

Nok sagt, her er spillet:

Viridian Room

edit: Har kommet meg gjennom!

Endret av Kowalski
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan se ut som siden er nede ja, de hadde tydeligvis ikke båndbredde nok til å ta imot all trafikken som kom i natt (det ble jo sluppet i går kveld).

Synd, for det var stor underholdning i å løse det!

Så imens man venter på at Viridian Room kommer opp igjen er det vel verdt å gå løs på Crimson Room en gang til.

Det er fortsatt spennende å løse både andre og tredje gangen synes jeg.

Crimson Room

Lenke til kommentar

Service Temporarily Unavailable.....

:cry:

Edit: kom inn nå :D

Edit2: drit at det er på japansk/kinesisk/eller noe lignende

Edit3: Klarte det!! :thumbs::thumbs:

Edit4:Leif i Edit3

Endret av $k$
Lenke til kommentar

Hva er det dere sliter med? Jeg klikket meg nettopp inn igjen, etter å ha fjernet cache. Fungerte helt topp.

Forresten, jeg anbefaler at man spiller seg gjennom Crimson Room først, om man vil ha mest ut av det.

Hodebry er gøy.

Lenke til kommentar

Tja.. du må være kreativ i alle fall. Og så er det jo den gode gamle

*klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* -metoden da.

Men om du lurer på noe spesifikt så er det jo bare å poste her.

Lenke til kommentar
Tja.. du må være kreativ i alle fall. Og så er det jo den gode gamle

*klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* *klikk* -metoden da.

Men om du lurer på noe spesifikt så er det jo bare å poste her.

JUKS ikke les vis du ikke vil jukse.

eller bare holde inne TAB å se hvor du kan trykke

Lenke til kommentar

Okay...jeg har fått åpnet den boksen og den viser en film av en som står og danser. Og jeg har en nøkkel (ordinary key, ikke sølv/gull - Ikke nøklene som passer til skuffene).

edit : Hva gjør jeg nå? :dontgetit:

edit 2 : hmmm....kanskje han mimer "musikk"..hmmm. :ermm:

edit 3 : stereoanlegg..

Endret av Laman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...