Gå til innhold

MP3-ringetoner på K700

Anbefalte innlegg

Ja, K700 vil støtte MP3 som ringetone. Da vi snakket med Sony Ericsson på CeBIT fremhevet de at grunnen til at K700 hadde fått MP3-spiller var for at man skulle kunne bruke MP3 som ringetone.

Fett.. *gledesegendamer*

litt bra om du satt på bussen, for så at det ringer.. og det tyyter ut: "II WANNA ROOOCK" fra telefonen din ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dessuten tåler ikke Ogg halvparten av bitrate'n til MP3. Beveger du deg under 96 med Ogg Vorbis så hører du jaggu forskjell fra en 128 mbps MP3-fil.

Jeg konverterer en 128kbps mp3 til 64kbps.

Hva får jeg?

Jo, en fil som er halvparten så stor, med ca. like bra kvalitet. Prøv å slå av equalizeren i winamp når du hører på ogg.

Kjøp deg bedre headphones eller høyttalere (evt. lydkort) - for forskjell er det. :p

Jeg har faktisk kjøpt meg nye høytalere nå.. :p

Tror ikke jeg gidder å teste ogg nå..

ONTOPIC:

MP3 på K700 blir bare lame.. 32MB minne er alt for lite, 128MB minst sier nå jeg..

Lenke til kommentar
MP3 på K700 blir bare lame.. 32MB minne er alt for lite, 128MB minst sier nå jeg..

Det er som levlex sier, for å få mp3 som ringetoner. Og det er det denne tråden handler om. Ikke "K700 som mp3-spiller".

"Did you see a sign outside that reads 'Dead nigger storage'?" :p Sitert i betydningen "Les topic!"

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...