Compac Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Finnes det nyere versjoner av Norton Utilities enn 2002? Vet det er Antivirus som har 2004... PS: er Norton Utilities det samme som Norton Systemworks? eller er det noe helt annet? Compac Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Hvor i all verden er det du leter? Ikke noe problem å finne Antivirus 2004 i hvilken som helst god PC-forhandler. Endret 28. april 2004 av Swag Lenke til kommentar
Compac Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Hvor i all verden er det du leter? Ikke noe problem å finne Antivirus 2004 i hvilken som helst god PC-forhandler. På DC... Trenger bare en 30 dager demo (det er vel lovlig å laste ned?) dessuten var det Norton Utilities og ikke antivirus jeg spurte om.... Compac Endret 28. april 2004 av Compac Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hvor i all verden er det du leter? Ikke noe problem å finne Antivirus 2004 i hvilken som helst god PC-forhandler. På DC... Trenger bare en 30 dager demo (det er vel lovlig å laste ned?) dessuten var det Norton Utilities og ikke antivirus jeg spurte om.... Compac Akkurat som man leter etter 30-dagers demoer på DC. Ta heller turen til www.symantec.com og se om du finner en demo der. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Norton Utilities er en del av Norton Systemworks. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Norton utilities er en del av Norton System Works, men den finnes også som et eget program. Siste versjon av både System Works, AntiVirus og Utilities fra Norton (Symantec) er 2004 Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hvor i all verden er det du leter? Ikke noe problem å finne Antivirus 2004 i hvilken som helst god PC-forhandler. På DC... Trenger bare en 30 dager demo (det er vel lovlig å laste ned?) dessuten var det Norton Utilities og ikke antivirus jeg spurte om.... Compac Akkurat som man leter etter 30-dagers demoer på DC. Ta heller turen til www.symantec.com og se om du finner en demo der. hvis du skal laste ned på DC last ned full versonen Lenke til kommentar
Compac Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 hvis du skal laste ned på DC last ned full versonen jada Har fått svar p ådet jeg lurte på! Lasta ned Norton SystemWoirks 2004 og der lå Utilities 2004 Men finner forsatt ikke kun Norton Utilities 2004.... Takk for hjelp Compac Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 www.symantec.com her har de det sikkert uansett så blir det bare bråk av norton system utilities etter min mening Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Sist jeg sjekket (i går eller dagen før), var det fler Norton pakker på QXL for en slikk og ingenting (rundt 100-150,-). Hvorfor ikke ta en titt der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå