Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Har MTULink vært nede i Oslo og omegn i dag?

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan bekrefte om at MTULink/Kvalito har vært "nede" i Oslo og omegn? Vi har ikke hatt tilgang på nettet i hele dag. Tok en telefon til MTULink, som kunne bekrefte at store deler av Oslo har vært "nede".

Fimaet jeg jobber i holder til i Ski utenfor Oslo, og har som sagt vært avskåret fra ersten av verden. Litt krise, da vi har flåtestyring. Er det noen fra Ski området som har vært utsatt for det samme?

Har allerede bestillt ny linje fra NGT, så får vi se hvor bra det er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei.. Jeg bor på Dokka akkurat nå, en del mil nord for oslo..

Sendte mail i dag tidlig, da jeg oppdaga at linja gikk ned rundt 02 i går natt, fikk svar (fort og)

Hei!

Vi har dessverre et linjeproblem ja. Saken har selvsagt 1.prioritet og teknikerne arbeider med dette nå, så nettet skal

komme opp snart.

Vi beklager ulempen dette måtte medføre for deg.

Med vennlig hilsen

Tale Skjermo

MTU Link AS

Driftsteam

---

kom jo etterhvert..

Lenke til kommentar

Merket før jeg dro på jobb i dag at nettet var nede (kl. 07), men når jeg kom hjem i fem-tiden var det oppe igjen. Har merket mange problemer med MTUlink i det siste, som at jeg "faller ut" støtt og stadig, har ekstremt dårlig ping, har aldri fått den hastigheten jeg betaler for osv.

Ringte dit i forrige uke, og det hjalp ikke mye. Han jeg snakket med sa bare at jeg skulle sende en e-post (hvorfor ikke fikse det der og da?). Det gjorde jeg og har enda ikke fått noe svar.

Jeg befinner meg i Tønsberg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...