nikk0 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Har et keytronic tastatur. det bråker som ett uvær. Noen som vet om ett tastetur som ikke holder hele nabolaget oppe? Mamma er dritlei av å ligge å høre tastelyd hele natta.. =/ Mulig denne er feilpostet. Men det er da støydemping..? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Colapant Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 gå på elkjøp/expert/lignende, prøv tastaturene de har der, kjøp et! Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 eyh.. skal du ha meg til å GÅ til en butikk? webshop er eneste butikken jeg går til.. og rema 1000 Lenke til kommentar
Colapant Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Måten du transporterer deg til butikken får du velge selv, men det er den beste måten å finne ut hvilket tastatur du foretrekker. Men i min personlige erfaring så er Keytronictastaturene noen av de mest stille, og de meste behagelige (foruten "natural keyboard"). Du kan jo eventuelt prøve og trykke litt mykere på tastaturet (og ikke slå på det ) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 eventuelt slutter og skriver på tastaturet da blir sikkert mamma enda mere fornøyd sidne du da sikkert sover Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Voldsomt så godt hun hører da... De tastaturene som er veldig lave fysisk, lignende de på bærbare pc'er, pleier være ganske stille. Har Keytronic selv, og det er uten tvil de beste å skrive på for meg! Heldig at jeg bor alene, så ingen holdes oppe... Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Vel. jeg er enig i at keytronic tastaturet er blandt de beste. men etter at jeg hadde av tastene for å vaske etter jeg sølte øl i det, skjedde noe seriøst galt =/ Så det bråker en hel del nå.. Men det har bråket før også. Men jeg er på jakt etter et UTROLIG "stillegående" tastatur Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Stenges for dårlig bruk av emnefeltet. Les retningslinjenes punkt tre om god bruk av emnefeltet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg