Gå til innhold

Hva slags stol bruker DU ?

Kenny000

Anbefalte innlegg

dere kan ha alle stolene dere vil men jeg har den beste:

en ganske stor grønn "stressless" :D til litt under 6 laken!!

finner ikke noe bilde men den var kjøpt på bohus tror jeg...

det er en stol som du kan sove i og om du blir lei av å spille

mvh animal

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har en svart skinnstol med gøy rygg, 6 ben med hjul og armlenere på begge sider av stolen :wow:

det er sånn nakkestøtte (en myk kul i nakken).

det er også en sovefunksjon/se-på-film funksjon på den, denne kan man deaktivere ved å dytte inn spaken under stolen, dette er en multifunksjons-spak, som også kan brukes til å senke stolen eller få den høyere

hele greia kan legges sammen bare ved å ta av 5 skruer og ta av den "stolpa" i midten

Lenke til kommentar

Jeg sitter i en ganske standard kontorstol, men må få meg noe bedre no. Jeg sitter tross alt i den halve døgnet nesten. Så jeg får appellere til foreldre om farene ved å ikke å ha god nok sittestilling. Kunne tenkt meg en sånn stol:

DSCF4439__400.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Sitter i en Håg Credo av noe slag - en skikkelig godstol er det i alle fall. Nesten slik som denne:

samp2.jpg

Lenke til kommentar

Har laptop, så sitter for det meste i stresslessen, eller ligger i sengen, eller sitter på en helt vanglig kontorstol, eller på gulvet. :p alt etter hva jeg føler for å gjør i øyeblikket! :p Ganske greit! :p ligger f.eks i sengen nå å taster. :roll: Det er vel den beste fordelen med laptop.

Lenke til kommentar

Btw, noen som vet om "Allak" stolen til Ikea er noe tess? Lurer på ny stol..  :p

Bedre enn din væffal :p

Allak er billig til å være så god synes jeg.

Sikkert en god stol til den prisen, men så at de hadde fått en ny en, men den kostet 1000lappen mer.. :hmm:

Lenke til kommentar

Btw, noen som vet om "Allak" stolen til Ikea er noe tess? Lurer på ny stol..  :p

Bedre enn din væffal :p

Allak er billig til å være så god synes jeg.

Sikkert en god stol til den prisen, men så at de hadde fått en ny en, men den kostet 1000lappen mer.. :hmm:

Jeg har Allak! Den er megadigg! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...