the animal Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 dere kan ha alle stolene dere vil men jeg har den beste: en ganske stor grønn "stressless" til litt under 6 laken!! finner ikke noe bilde men den var kjøpt på bohus tror jeg... det er en stol som du kan sove i og om du blir lei av å spille mvh animal Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Skal prøve å få tatt et bilde av den når jeg kommer hjem. Den er egentlig helt vanlig, men ser litt borgerlig ut Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Stolen min. Er den ikke fin? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 http://home.online.no/~rojastok/EPSN0061.JPG Ladies and gentlemen, this is the captain speaking... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Stolen min. Er den ikke fin? Vakker Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Eg har ein gammel misbrukt stol. den er jævlig og blå! Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 http://home.online.no/~rojastok/EPSN0061.JPG Ladies and gentlemen, this is the captain speaking... Du har i vertfall beste musa i verden Jeg sitter og læxern i en fin stor og god stressless som er heltrukken i skinn.. DAILI. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 jeg har en svart skinnstol med gøy rygg, 6 ben med hjul og armlenere på begge sider av stolen det er sånn nakkestøtte (en myk kul i nakken). det er også en sovefunksjon/se-på-film funksjon på den, denne kan man deaktivere ved å dytte inn spaken under stolen, dette er en multifunksjons-spak, som også kan brukes til å senke stolen eller få den høyere hele greia kan legges sammen bare ved å ta av 5 skruer og ta av den "stolpa" i midten Lenke til kommentar
insider Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Har en svart kontorstol - ikke noe ut som det vanlige Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 sitter i en kontorstol til 3k. fikk den gratis av fattern sin jobb... hadde den kunne lent seg ca 10 grader mer bak hadde jeg sovet i den hver natt... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg sitter i en ganske standard kontorstol, men må få meg noe bedre no. Jeg sitter tross alt i den halve døgnet nesten. Så jeg får appellere til foreldre om farene ved å ikke å ha god nok sittestilling. Kunne tenkt meg en sånn stol: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Sitter i en Håg Credo av noe slag - en skikkelig godstol er det i alle fall. Nesten slik som denne: Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Her er min stol Btw, noen som vet om "Allak" stolen til Ikea er noe tess? Lurer på ny stol.. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) min stol er såpass vond at jeg vil påstå at jeg ikke sitter i den, men på den :/ edit: LEIF Endret 6. juni 2004 av tipp-ex Lenke til kommentar
andesh Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Har laptop, så sitter for det meste i stresslessen, eller ligger i sengen, eller sitter på en helt vanglig kontorstol, eller på gulvet. alt etter hva jeg føler for å gjør i øyeblikket! Ganske greit! ligger f.eks i sengen nå å taster. Det er vel den beste fordelen med laptop. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Btw, noen som vet om "Allak" stolen til Ikea er noe tess? Lurer på ny stol.. Bedre enn din væffal Allak er billig til å være så god synes jeg. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Btw, noen som vet om "Allak" stolen til Ikea er noe tess? Lurer på ny stol.. Bedre enn din væffal Allak er billig til å være så god synes jeg. Sikkert en god stol til den prisen, men så at de hadde fått en ny en, men den kostet 1000lappen mer.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg bruker en stor deilig sofa fra Ikea med iBook´en på fanget. Meget behagelig. Lenke til kommentar
abrakadabradavel Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg sitter parkert på denne herligheten Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Btw, noen som vet om "Allak" stolen til Ikea er noe tess? Lurer på ny stol.. Bedre enn din væffal Allak er billig til å være så god synes jeg. Sikkert en god stol til den prisen, men så at de hadde fått en ny en, men den kostet 1000lappen mer.. Jeg har Allak! Den er megadigg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå