Novec Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Sitter i en Savo Astarte 90HL sjøl. En midt på treet-stol til snaue fem lapper. Veldig behagelig å bruke med "Floating Tilt" systemet, som gjør at sete og rygg vippes fram og tilbake uavhengig av hverandre. Digg. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 "direktrøren" fra ikea,drit digg stol,hater sånne små kontorstoler får vondt i ryggen av dem Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Quote: On 2002-04-07 20:49, xthal skrev:har denne:http://www.binders.no/Prod/p_4032788.htmkostet meg vel ca. 900krhar 3stk da de går i stykker fortere enn du brenner en t-bird! Vel, kansje det er en grrunn til at det går samme veien med både AMD og binders da :smile: DOWN! Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Jeg bruker en kjøkkenstol av tre med en tynn pute oppå... veldig vond å sitte på over lang tid... tresmak i ræva Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Jeg bruker en kjøkkenstol av tre med en tynn pute oppå... veldig vond å sitte på over lang tid... tresmak i ræva åi den kom 2 ganger.... hehe _________________ [ Denne Melding var redigert av: thomasolsen på 2002-04-16 09:55 ] Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Quote: On 2002-04-16 09:54, thomasolsen skrev:Jeg bruker en kjøkkenstol av tre med en tynn pute oppå... veldig vond å sitte på over lang tid... tresmak i ræva høres ut som min stol det der :smile: Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Dette er stolen over alle datastoler ! http://www.3tgmbh.de/ http://www.as-fachhandel.de/swopper/index.htm Jeg har uten tyggstøtte men d går greit :smile: Spesielt når du guffer opp Rammstein på full flask :razz: *hoppe opp og ned* Lenke til kommentar
forum1234 Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Jeg har denne i sort Savo Apollo HL m/nakkestøtte http://www.savo.no/norsk/prod_ol_artemisapollo.htm Detter er en kongestol ... :smile: :smile: Lenke til kommentar
ToBi Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Jeg har hatt 3 stoler i løpet av 4 måneder. Fikk dem gratis siden de var ødelagt, så fram med sveiseapparatet! Lenke til kommentar
kloss Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Ja Stol ja. Sitter i ein heime laga stol av ein gammel 70 modell kontorstol med 4 bein å hjul. Sete har eg heta hos kompissen minn Chevy Starcraft Plysh trur eg Lenestol så d e bra greier men tungt. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Har en sånn halv-ok rabami sak: http://www.binders.no/Prod/p_132775.htm Har tenkt til å bytte den ut, har sett meg ut et passelig offer, skal se om jeg finner noe bilde av den :smile: Rabami`n ga jeg vel 1700 for, nye jeg har tenkt til å kjøpe koster ca. 5k. Blir deilig å få en stol der ryggen hele tida beveger seg (uten at det blir slitsomt i lengden, bare slapp av) :smile: Lenke til kommentar
letmein Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 BAH... heh.. man er ikke tøff før man handle kontorstol på #Biltema.. !!.. :smile: Lenke til kommentar
grendel Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Denne tråden er så fin... Har kjøpt meg ny stol La Z Boy Amerikansk recliner Med kjøleskap, masasje og bærbar PC, telefon, sinnsyk god å siteligge i. mm Pris: ca 20000 Fikk den for 8000 på salg. G Sitter godt Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Quote: On 2002-04-16 14:55, Cursed skrev: Quote: On 2002-04-16 09:54, thomasolsen skrev: Jeg bruker en kjøkkenstol av tre med en tynn pute oppå... veldig vond å sitte på over lang tid... tresmak i ræva høres ut som min stol det der :smile: Den er bedre en min stole. Bruker en kjøkkenstol med malingsflekker på og uten pute. Lenke til kommentar
Toka3 Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Hallo Kenny eller Espen ha ha jeg bruker sofaen i stua 3 seteren (skinn) den og 2 seteren kosta 23000 kr....men det kan kaskje bli litt for mykt å sitta der for lenge blir litt klam! Lenke til kommentar
i-am Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Hmm ,,, Sitter her i Oslo i min 20 kvadrat meter hybel og betaler 4500 kr for den :sad: Pluss att jeg har ADSL fra Telenor til 650,- MND og jeg er student :sad: hjelp jeg går i underskudd :sad: Og dere prater om fete stoler :sad: Hmm her i begynnelsen av skoleåret brukte jeg en Ringnes ølkasse til "stol" ja hadde bare maddrass og sovepose da jeg kom hit for og gå på skole :sad: men men det ordnet seg , fikk en gammel blå kjøkkenstol av en nabo som jeg bruker nå pluss att jeg har fått tak i en sovesofa og ett bord til 400 kr,så nå sitter jeg her med min gamle Pentium 266 og en 14 tommer på min svindyre hybel, men jeg har jo ADSL da og den blå kjøkkenstolen med plastikktrekk , så jeg må jo si meg fornøyd , ja det finns så mange der ute som ikke har noe da... Hilsen the man with the blue kitchen stol _________________ [ Denne Melding var redigert av: i-am på 2002-04-23 09:46 ] Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Den stolen jeg brukte, gikk sund... Så jeg måtte bytte tilbake til den lyseblå, gamle stressless'en... Hardt. Lenke til kommentar
Protector Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Bruker ikkes stol jeg. jeg LIGGER faktisk og spiller (senga) deiligt me trådløst tastatur og mus, bare en hake, ringer telefonen så klikker både musa og tastaturet Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Deilig tråd Jeg har en super! stol! jeg kjøpte fra en tidligere arbeidsgiver for 2500 kr, kjempekjøp. Jeg har modda den, har fjærnet armlenene (med hammer og slegge- måtte slå inn en metalldings som ikke gikk å fjærne, kunne saga, men det var ikke så enkelt som å slå :wink: siden jeg ikke bruker de... har armene på bordet, som forøvrig også er fra min tidliger arbeidsgiver. http://www.savo.no/download/produktfoto/ap...ohl_m_nakke.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå