Gå til innhold

Hva slags stol bruker DU ?

Kenny000

Anbefalte innlegg

Sitter på en stol fra HÅG. Koster omtrent 4000kroner ny og er meget behagelig å bruke. Da faren min jobber i Hydro, og Hydro kaster drøssevis av slike stoler hvert år, så har han fått stolene GRATIS. (Svært skrivebord i eik, også forresten) :grin: :grin: :grin: .

Derfor et tips til deg som har lyst på en slik stol. Ta kontakt med Hydro, Statoil eller andre større bedrifter og spør om du kan få en kontorstol som de skal bytte ut.

Get a life - get a Mac

[ Denne Melding var redigert av: C. Alshus på 2002-04-05 22:11 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker en 25(+-) år gammel stressless sak med fotskammel og "girspak", i skinn naturligvis. Som musbord har jeg en modifisert krakk, med duk (hehe).

Folk mener jeg ser slapp ut når jeg jobber, skjønner ikke det...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-05 18:23, Nor_Beret skrev:

Hei.. bruker samme stolen som det amerikanske FBI (HELT SANT), koster 6000 og har et VILLT design..

fungerer egentlig best å sitte bak frem på den :smile:

har lixom en sånnen greie som stikker "ut" mellom beina.. er RAR.. heh :sad:)

PS: betalte 200 for den på fretex :razz:

Norwegian_Beret

Haha... leste igjennom innleggene, og denne stusset jeg litt ekstra på Nor_beret... lol

Sikker på at det er en kontor-stol du har kjøpt?

"har lixom en sånnen greie som stikker "ut" mellom beina." Hmmmm...hva kan det være?

"fungerer egentlig best å sitte bak frem på den"

Say no more.... :grin:

Foresten, takk for sist.... :smile:

Min "kontor"-stol.... vel brukte så mye penger på resten av kontoret, og glemte den. Kjøkken-stol fra Ikea til 200 daler.... Er 2mm i fra og falle fra hverandre (kan skje hvem dag som helst). Gir litt ekstra spenning til spillene.... :smile:

Ikke å anbefales hvis noen har tatt denne i betrakning ved valg av direktør-stol... (er forøverig sykemeld pga ryggproblemer) lol.....

Lenke til kommentar

Jeg digger denne tråden. det er bra med noe som ikke er så mye data har.

jo, jeg sitter på en drittstol. det er en stoffstol som man kan brette sammen. den er ikke behaelig for fem øre. men men.......

denne stolen kjøpte jeg for en femtilapp på ikea, (eller mor betalte). denne stolen er ikke å anbefale. jeg må legge meg ned etter å ha sittet foran pc`en, for å hvile ryggen. det er ikke bra.

men stolen gjør jo jobben sin så godt den kan. :wink:

Lenke til kommentar

heheh sitter i en gammal komune tre/stoff stol heheh fikken på sia (sentralsykehuset i akershus?)...med en extra pute da..fin å sitte i den heheheee helt sjukt vet du

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: magfa på 2002-04-06 04:25 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: magfa på 2002-04-06 04:26 ]

Lenke til kommentar

Satt med knærne oppunder øra' et halvår ( iTouch med tastaturet på fanget ) i en Ekornes stressless bygd for småfolk - fant fram den gamle Savo kontorstolen igjen, som er så slitt at jeg har trukket den med ryggen av ei gammel arbeidsskjorte. Siden skrufestet på stammen er slitt, har den fått 'gyngefunksjon'

...bedre dèt :smile:

...setter et fisheye i panna, utvider perspektivet og kjører igang skravla:

- på veggene 218 bilder, skisser/ foto/ malerier/ voksbatikk/ kobberstikk i datarommet + noen hundre bøker - når noen våger seg inn, er det plass til kaffekoppen på stuebordet, men resten er opptatt av PC-deler og malersaker.

Her er èn skolepult og standard skrivebord + ett vinkel skrivebord ( 1,80 x 1,80 ), likevel for lite - advarer nye besøkende kun èn gang, resten er opplagt: catastrophy v.s trivsel på datarommet :grin:

...pokker at kamera er ødelagt ( uheldig: datt på magan i bekken og knakk linsefestet - skulle hjelpe ei som hoppet over, så datt vi uti begge - iskaldt og 2 km hjem ).

Lenke til kommentar

Først så satt jeg på en skikkelig kjip "kontorstol" til 499,-... Jeg flerret seterekket av den, og fylte på med litt ekstra skumgummi, hjalp litt, men fortsatt så fikk jeg veldig ondt i ræva! (er ganske tynn, og det hjelper vel ikke)

Så gikk jeg over til en skikkelig stress-less i skinn...åhhhh hvilken nytelse!

Problemet var bare at jeg omøblerte litt, slik at det ikke var plass til den, så den måtte ut :sad: Siden jeg nesten har mareritt om den "kontorstolen" min, så har jeg bare ikke giddet og gå å hente den. Slik at nå sitter jeg på en ***** trekrakk med et pledd som pute! Fa** hvor ubehagelig...

Lenke til kommentar

På grunn av en dårlig rygg har jeg fått to stoler fra hjelpemiddesentralen, en på skolen og en hjemme forran pc'en. Koster sikkert flesk.Høy rygg med nakkestøtte. Den har hjul m/håndbrekk( må dra'n på når det går hardt og fort for seg i spilling):D

Den heter Gasso Tilto m/høy rygg. http://hepro.no

Veldig god å sitte i.

Foxtrot

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Foxtrot på 2002-04-06 09:09 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: Foxtrot på 2002-04-06 09:10 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-05 17:39, alaruz skrev:

Hehe,... Men men,... svare skal jeg gjøre uansett :

Har en grei stol,... kosta vel rundt 900 spenn,... enkel, med armlene (noe som er et must for meg og GOD ryggstøtte,....) uten disse,... får jeg rett og slett vondt,....

Kjøpte den på Binders,.....

:smile: - Her er linken at på til,.... - :smile:

Det eneste jeg savner er god nakkestøtte,... men, men,... pytt,...

Har selv akkurat samme stol, men uten armlener.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-05 21:35, unwill skrev:

Jeg bruker en La-Z-Boy E-cliner...

Hmmm... her er et bilde av den.

digg!

Den så helt høvding ut. Min ekke ille den heller synes nå jeg. NoMinell fra Ikea. Nøyaktig samme type bare at min har grønn rygg og seff med armlener. Ekke stol uten det

[ Denne Melding var redigert av: Baltazar på 2002-04-06 21:08 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...