Kenny000 Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Jeg går ut i fra at endel av dere ikke har noen venner og ikke gjør annet i livet enn å henge her på forumet. :wink: Så jeg lurte bare på hvilke stoler dere bruker når dere sitter foran maskinen dag ut og dag inn. Skriv også hvor mye dere ga for den, hvor dere kjøpte den osv. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Dette er den villeste tråden jeg har sett på lenge,..... - Hehe,... Men men,... svare skal jeg gjøre uansett : Har en grei stol,... kosta vel rundt 900 spenn,... enkel, med armlene (noe som er et must for meg og GOD ryggstøtte,....) uten disse,... får jeg rett og slett vondt,.... Kjøpte den på Binders,..... :smile: - Her er linken at på til,.... - :smile: http://www.binders.no/Prod/p_4032788.htm <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: alaruz på 2002-04-05 17:41 ]</font> Det eneste jeg savner er god nakkestøtte,... men, men,... pytt,... [ Denne Melding var redigert av: alaruz på 2002-04-05 17:42 ] Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Jeg har en liten hard plast stol som er veldig rar, Ryggen er bøyd ut mot mitten! det virker helt vond med en gang men jeg elsker den =) alle andre hater den! Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 http://www.binders.no/Prod/p_139867.htm Har vært på Binders jeg og!! Lenke til kommentar
JSS Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Har en stol som ligner på denne, men ikke helt samme fargen..... _________________ Hvis alle gode ting er tre, hva er da dobbelt så bra...... .::ULTRANET.TK::. [ Denne Melding var redigert av: JSS på 2002-04-05 17:50 ] Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Kontorstol med armlener. Lenke til kommentar
AGENT 000 Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 AAHH sitter her og koser meg i min Stressless senator kontorstol i heltrukket skinn. Fint med kone som jobber der og kan ordne enn i bursdagsgave............ Lenke til kommentar
theGeir Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 SOFA! En relativt gammel trippel sofa, fikk den gratis =) Lenke til kommentar
Toset Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 For evneveik tråd! Men men. Har en stor, myk "rullestol" med armlener og mulighet å vippe bakover. Stygg, men meget behagelig. Konge å ha sammen med trådløs tastatur. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: On 2002-04-05 17:35, Kenny000 skrev:Jeg går ut i fra at endel av dere ikke har noen venner og ikke gjør annet i livet enn å henge her på forumet. :wink:Så jeg lurte bare på hvilke stoler dere bruker når dere sitter foran maskinen dag ut og dag inn. Skriv også hvor mye dere ga for den, hvor dere kjøpte den osv. Min stol er blaa. Med hjul paa. Hjalp det? Lenke til kommentar
BiosFlasher Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: On 2002-04-05 17:52, dominizer skrev:For evneveik tråd! Er vel ikke mer evneveik en alle andre diskusjoner som går på ergonomi og pc. Diskusjoner om mus, tastatur, skjerm ol. Skal ikke se bort fra at du får flere frags med en bedre sittestilling :smile: Lenke til kommentar
Toset Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Hehe. Godt poeng. Du har sikkert rett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Hei.. bruker samme stolen som det amerikanske FBI (HELT SANT), koster 6000 og har et VILLT design.. fungerer egentlig best å sitte bak frem på den :smile: har lixom en sånnen greie som stikker "ut" mellom beina.. er RAR.. heh :sad:) PS: betalte 200 for den på fretex :razz: Norwegian_Beret Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 sitter i en grå og blå stol som er dødsdigg digg rygg støtte rekker meg opp til nakken armstøttet blir ikke brukt har henda oppa bordtet shorts og tskjorte har varme ovn under pc bordet Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Fikk tak i denne brukt : Savo 50 HL Yoda Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Stol? Det er sofa og seng som er tingen. satt i sengen i ca 1år, men har forlyttet meg bort til en liten sofa. har skjermen på en sånn dings som står inn i veggen, så det er bare å svinge den rundt der jeg vil ha den. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Må bare svare på denne. For når det gjelder stol, så har jeg en konge av en stol. Se bare på denne. Pris? ca. 7000,- http://www.kjellmann.no/images/5600_hodehviler.gif Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Stolen jeg har nå, er sånn ramme-ting. Sånn RØR, liksom. Med en slags madrass-pute-ting som henger dårlig på. (Avtagbar. Kanskje derfor.) Grå. Burde ta bilde av den. Før hadde jeg en slitt blå stressless. Før det, hadde jeg en små-heftig kontorstol uten armlener. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 har en sånn soffa stol jeg... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå